leuke foto's..!! succes vnv met rijden bij de jurybijeenkomst
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

echt een PLAATJE van een pony..
jurybijeenkomst was echt vet moooi
moest ik middendraf doen dat deed ze heel goed
en toen vroeg een jury : nu wil ik wel is zien hoe je de uitgestrekte draf doet! ( want ze dachten dat ze niet meer kon) en toen dacht ik : dan laat ik even alles zien wat ze kan
en dat deed ze heel goed
en toen gingen alle jury's klappen
was heel mooi

) Webje schreef:ziet er goed uit:D
ik vraag me alleen af.. tis tog een training? rijd je dan altijd helemaal in het wit? (of vraag ik nu iets heel blonds)

Ik sluit me aan bij het commentaar wat al gegeven is
Veel succes in t Z!

!

imposantje schreef:Ziet er weer super uit!
Ik blijf toch zeggen dat ze op mijn Nikita lijkt![]()
Echt een leuk paardje!
Succes in de Z1!
jaa dat vind ik oook dat ze op jou nikita lijkt!

karin_gracia schreef:wauw je paardje loopt echt super, hij blaast zich echt op bij de midden/uitgestrekte draf hè?![]()
ik sluit me ook aan bij het commentaar dat gegeven is, alleen ik vind niet dat je storend ver achterover zit, probeer alleen je rug minder bol te maken, dan komt je hoofd vanzelf ook meer rechtop.
Gaaf trouwens, dat van die uitgestrekte draf bij die jurybijeenkomst!
trouwens, is dat myler-bit niet eigenlijk een westernbit? ik heb het als westernbit bij een van mn paarden.. of maken ze ook dressuurbitten?
dit is een myler bit voor de dressuur volgnes mij
Commentaar is voor de rest gegeven!
driebergen schreef:Toen ik even in je profiel spiekte, zag ik pas dat het een pony was! In proportie lijkt het net een paard.
Jij past er ook heel goed op, vandaar misschien de verwarring!
Echt een heel mooi plaatje.
ieniemienie puntje: Als je rechtop blijft zitten, dus niet iets gaat hangen, wordt die middendraf waarschijnlijk nog mooier!!!
en verder ben ik gewoon jaloers.
Dankje

karin_gracia schreef:....waarvan ik er een van ben, ik dacht ook echt dat het een paard was.. ben ik er lekker ingestonken
volgens mij zijn er meerdere ingestonken