Mijn VADER @ work op King

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Maya1990

Re: Mijn VADER @ work op King

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 23:38

haha grappig dat je je vader erop hebt gekregen! Ik vind het er best goed uit zien voor iemand die lang niet gereden heeft! beetje gespannen alleen.
Mooie laarzen heeft ie aan trouwens Tong uitsteken

Tanja_dB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 00:37

Stoer hoor OK dan! Ik vind het knap dat ie het toch maar even doet. Pa mag blijven Knipoog

Melisjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 11:56

Haha stoer joh Tong uitsteken

Knap zo, ik moet niet proberen om mn ma/pa op een paard te zetten, dat gaat zo: IEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKS Melissa WAAR zit de rem!!!!

Schijnheilig

Meryl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 12:09

Toppie! Dat hij er toch zo even na 30 jaar opstapt OK dan! Is dit trouwens voor herhaling vatbaar? Gaat hij het rijden weer oppakken? Leuk joh!

EnelyaT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-07 12:25

Hij rijdt wel wat vaker, maar meestal alleen als we met zn tweeën het bos in gaan Haha!
(Ik op de pony, hij op King)

Tja, dat het er wat gespannen uitziet had ik zelf ook wel gezien Knipoog Maar dat vind ik niet zo gek, King stond op ontploffen Knipoog

Bedankt voor alle gave reacties, ik ben wel trots op mijn pa, hij kan wel goed rijden hoor, maar dressuur vind hij niks Haha!
Hij rijdt liever in het bos Knipoog

wendjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 12:26

leuk dat je vader op je paard rijdt, dat zou ik aan mijn vader niet moeten vragen haha Tong uitsteken

BasiNami

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 12:40

Haha, mijn vader durft echt niet in de buurt van onze paarden te komen Clown
Lijkt me erg gezellig, samen met je vader rijden Ja

MarijkeBun

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 13:33

echt geweldig..
wat betreft de spanning: "paard heeft er zo te zien weinig last van en vermaakt zich prima aan zijn oortjes te zien" Haha!

gr

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 13:35

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 29-02-24 19:31, in het totaal 1 keer bewerkt

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 14:01

Stoer zo'n vader en het ziet er toch wel leuk uit hoor. Je geeft zelf al een paar dingetjes aan, maar verder petje af hoor. Leuk zo'n pa.

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 19:37

MoniqueT schreef:
Hallo, voor iemand die zoveel jaren niet gereden heeft? Fantastisch dat hij dat zomaar durft! Enne, hij hoeft morgen niet mee te doen aan een wedstrijd hoor Haha!

Dan hoeft het toch niet gespannen te zijn? Verward Tuurlijk is het even wennen en aftasten, maar dat is gewoon wat mijn gevoel ervan zei en daarom zei ik het.
Overgrens hoeft een paard niet altijd blij te zijn als ie zijn oren naar voren heeft hoor Lachen

EnelyaT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-07 20:23

Liedje schreef:
Sorry, maar ik vind het geen fijn beeld geven Bloos Heel gespannen en krampachtig..
Misschien wat meer toch proberen te ontspannen en van te voren longeren? Helpt dat?

Liedje schreef:
MoniqueT schreef:
Hallo, voor iemand die zoveel jaren niet gereden heeft? Fantastisch dat hij dat zomaar durft! Enne, hij hoeft morgen niet mee te doen aan een wedstrijd hoor Haha!

Dan hoeft het toch niet gespannen te zijn? Verward Tuurlijk is het even wennen en aftasten, maar dat is gewoon wat mijn gevoel ervan zei en daarom zei ik het.
Overgrens hoeft een paard niet altijd blij te zijn als ie zijn oren naar voren heeft hoor Lachen

Wij doen het zo.
Maargoed, 'jouw gevoel' komt af van een foto, ik heb hem irl zien rijden, en het toont wel wat gespannender als dat het was hoor Lachen
En daarbij, ben ik beniewd hoe ontspannen jij zou zitten als je 30 jaar geen les meer hebt gehad Nagelbijten / Gniffelen
En mijn paard was met het optuigen al gespannen, dus lijkt me sterk dat het lag aan mn pa Knipoog

Roxatte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 20:34

Je bent terecht heel trots op je pa, er zullen maar weinig vaders zijn die hem dit nadoen !!! Geef hem maar een pluim Knipoog

LieZ_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 20:38

Leuk setje!
Knap van je pa dat ie op z'n ''heet'' paardje durft te rijden als ie zelf bijna nooit rijd! Ja
Ziet er netjes uit hoor. Haha!

o0marije0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 20:39

Wou dat die van mij dat eens deed!
Toffe peer die pa van jou Vork
Vind het knap hoor! Haha!

Miss_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 20:40

Leuk he een vader die ook rijd..Lachen
Mijn vader rijd ook al jaren (40 jaar ofzo Tong uitsteken)
Kan het dus ook goed Knipoog
Af en toe ook minder want als ie iets zegt weet ie het meestal ook echt beter Tong uitsteken
Hij kruipt ook af en toe wel is op mijn paardje als ik niet kan...
Alleen eigenlijk is ie wat te groot..

tia_maria

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 20:41

hahaha leuk dat je vader ook op je paard rijd.
hij kan nog goed rijden al sje 30 niet gereden hebt Tong uitsteken:S

EnelyaT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-07 20:44

Ja, dat doet mijn pa ook Haha!
Als je hem dan ergens over wilt verbeteren, of een tip wil geven, neeee.. Hij weet het zelf véél beter Nagelbijten / Gniffelen

Maar ik laat 'm zn gang gaan, hij rijd King hartstikke netjes! Ik heb véél mensen hem slechter zien rijden (nog véél meer gespannen). En hij zit 'm niet in de weg Lachen

@ tia_maria : hij heeft niet 30 niet gereden, hij heeft al een jaar of 30 geen les meer gehad Knipoog Maar wel in het bos rondgehobbeld af en toe (met goed weer, anders smelt hij Knipoog )

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 20:50

Gaaf hoor! ziet er echt lang niet verkeerd uit.. en best een aardige houding.. misschien moet je hem eens les gaan geven op jou paardje..Knipoog zo te zien klikt het wel:P
Mijn vader heeft vroeger op de boerderij paarden van mijn oom (hoefsmit) ingereden zonder enige vorm van les of wat dan ook..en het ging altijd goed terwijl daar echt probleem paarden bij waren. 20 jaar later ging hij op les (omdat ik ook begon met rijden) en reed aardig vlot weg.. mijn mond en die van de instructie viel open Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 20:51

ik vind het ontsettend leuk!, hij doet het gewoon maar ff!
Wow!
top!

poekel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 20:56

echt stoer zo'n pa!!! *LOL* de mijne is er doods benauwd voor!
enne nx van dat negatieve commetaar aan trekken hij doet het maar wel ff!! OK dan!

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 20:56

MissEvil schreef:
Wij doen het zo.
Maargoed, 'jouw gevoel' komt af van een foto, ik heb hem irl zien rijden, en het toont wel wat gespannender als dat het was hoor Lachen
En daarbij, ben ik beniewd hoe ontspannen jij zou zitten als je 30 jaar geen les meer hebt gehad Nagelbijten / Gniffelen
En mijn paard was met het optuigen al gespannen, dus lijkt me sterk dat het lag aan mn pa Knipoog

En dat is jullie recht. Lachen
Idd komt mijn gevoel af van een foto. Foto's kunnen erg vertekenen, dat weet ik ook Lachen Ik zeg ook niet dat ik het beter zou kunnen na 30 jaar hoor Lachen Wat dat betreft respect naar je pa, wat zou die spierpijn hebben Bloos!
MissEvil schreef:

Ik zeg ook niet dat het alleen aan je pa ligt Lachen iig leuk dat jullie samen rijden Ja

Orabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 21:00

Hey lissy, hier een berichtje uit Manchester. Kwam je topic toevallig tegen Lachen! Ik vind het er ook een beetje gespannen uit zien, is dat iets nieuws? Ik dacht dat King altijd zo braaf was.

En wie z'n bak is dit? Het komt me bekend voor maar weet het niet zeker, wel tof dat je nu vaker kan rijden in deze bak Haha!!

Hvj_Artos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 12:15

Liedje schreef:
Sorry, maar ik vind het geen fijn beeld geven Bloos Heel gespannen en krampachtig..
Misschien wat meer toch proberen te ontspannen en van te voren longeren? Helpt dat?

Paulien_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 12:19

IK zie het mijn pa nog nie doen...kvin het echt tof van u pa!