Mooie laarzen heeft ie aan trouwens
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Maar dat vind ik niet zo gek, King stond op ontploffen

MoniqueT schreef:Hallo, voor iemand die zoveel jaren niet gereden heeft? Fantastisch dat hij dat zomaar durft! Enne, hij hoeft morgen niet mee te doen aan een wedstrijd hoor
Tuurlijk is het even wennen en aftasten, maar dat is gewoon wat mijn gevoel ervan zei en daarom zei ik het.
Liedje schreef:Sorry, maar ik vind het geen fijn beeld gevenHeel gespannen en krampachtig..
Misschien wat meer toch proberen te ontspannen en van te voren longeren? Helpt dat?
Liedje schreef:MoniqueT schreef:Hallo, voor iemand die zoveel jaren niet gereden heeft? Fantastisch dat hij dat zomaar durft! Enne, hij hoeft morgen niet mee te doen aan een wedstrijd hoor
Dan hoeft het toch niet gespannen te zijn?Tuurlijk is het even wennen en aftasten, maar dat is gewoon wat mijn gevoel ervan zei en daarom zei ik het.
Overgrens hoeft een paard niet altijd blij te zijn als ie zijn oren naar voren heeft hoor

)

:S
Maar wel in het bos rondgehobbeld af en toe (met goed weer, anders smelt hij
)
zo te zien klikt het wel:P

de mijne is er doods benauwd voor!MissEvil schreef:Wij doen het zo.
Maargoed, 'jouw gevoel' komt af van een foto, ik heb hem irl zien rijden, en het toont wel wat gespannender als dat het was hoor![]()
En daarbij, ben ik beniewd hoe ontspannen jij zou zitten als je 30 jaar geen les meer hebt gehad![]()
En mijn paard was met het optuigen al gespannen, dus lijkt me sterk dat het lag aan mn pa

Ik zeg ook niet dat ik het beter zou kunnen na 30 jaar hoor
Wat dat betreft respect naar je pa, wat zou die spierpijn hebben 
MissEvil schreef:En mijn paard was met het optuigen al gespannen, dus lijkt me sterk dat het lag aan mn pa
iig leuk dat jullie samen rijden
! Ik vind het er ook een beetje gespannen uit zien, is dat iets nieuws? Ik dacht dat King altijd zo braaf was.
! 
Liedje schreef:Sorry, maar ik vind het geen fijn beeld gevenHeel gespannen en krampachtig..
Misschien wat meer toch proberen te ontspannen en van te voren longeren? Helpt dat?