!Hoop dat het gauw weer goed komt met 'em .
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!Vitj schreef:Mooi paardj en ziet er ook heel goed uit. Heb wel het gevoel dat je in galop met je tenen naar buiten rijd. Hopelijk is ie vlug beter.
Hij was in het begin super actief, maar hij was al snel leeg. En deze foto's zijn allemaal van de laatste paar rondes (Lenn, die de foto's had gemaakt, kreeg het goeie moment in het begin niet lekker te pakken).

Vonnie84 schreef:Vitj schreef:Mooi paardj en ziet er ook heel goed uit. Heb wel het gevoel dat je in galop met je tenen naar buiten rijd. Hopelijk is ie vlug beter.
Het viel mij idd ook op dat ik op bijna elke foto erin prikHij was in het begin super actief, maar hij was al snel leeg. En deze foto's zijn allemaal van de laatste paar rondes (Lenn, die de foto's had gemaakt, kreeg het goeie moment in het begin niet lekker te pakken).
Maar ik ga daar echt op m'n benen letten.
Edit: ik heb em net gelongeerd. Hij hoestte weer met aandraven (dat heeft hij steeds gedaan na de medicijnen). Maar hij is echt aan het veranderen in een heel energiek paard. Hij begint echt weer de oude te worden
Maar daar gaan we gewoon vanuit!