Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bolhvj schreef:Nee helaas weer geen geld gevonden.. maar k blijf zoeken..Ziet er super leuk uit! leuke haf! Maaremh, heb je nog geld gevonden![]()
Littleghoul schreef:Haha ja Winnie echt talent heEn eekie winsel ken echt wel gaaf springen! Ik wist wel dat ie veel beter kon springen dan ik had verwacht, maar dit is zelfs nog beter dan mijn verwachting haha!
Super sab je overlevingsverzekering niet eens aan hoevens preken hihi! Die wedstrijd gaat vast goed komen, en omdat zo goed is gegaan mag ik nu ook ook vast wel gewoon komen kijken
Alexx schreef:Haha jah ik ook 80haha vethee Sab, hoe hoog ga je springen op de haflingerdag? 60 of 80. Als je 80 gaat moet ik tegen je!
vind ik niet leukkk namelijk
Quidou schreef:Ageline rijd zelf wedstrijden met Window, in het M1 dressuur..
Ik start hem 1x op een Haflingerwedstrijd over een paar wekendaarom zijn we nu aan het springen..
haha
Ticcie schreef:DankjeWil eerst zeggen wat ik het er erg fijn vind uitzien..
Naarmate het hoger wordt, gaat het beter, da's net hetzelfde als met mijn Haf!
Waar ga je die Haflingerwedstrijd rijden?
x, Ticcie.
Britt_Sisi schreef:Haha jah klopt, daar heb k erg moeite mee.. ook op mn eigen paard zit gwn altijd naar beneden te kijken..het valt me op dat als je springt je naar beneden kijkt en je moet toch vooruit kijken!?verder leuk paardje!
Born2BCrazy schreef:Dr zit toch een schuin balkje onderziet er goed uit hoor, maar um ik mis een grondbalk?![]()
Wil er niet over zeuren, maar viel me even op![]()
Die haflingerwedstrijd komt zeker goed,als ie het al zo leuk doet de 1e keer!
Born2BCrazy schreef:Dr zit toch een schuin balkje onderziet er goed uit hoor, maar um ik mis een grondbalk?![]()
Wil er niet over zeuren, maar viel me even op![]()
Die haflingerwedstrijd komt zeker goed,als ie het al zo leuk doet de 1e keer!