Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
.
Een dochter/moederrel op bokt.nl 
Pipo schreef:JeetjeEen dochter/moederrel op bokt.nl
Moet niet gekker worden
)

) geplaatst
) Ik vind de filmpjes er nou niet echt heel beroerd er uit zien ofzo! Oke tuurlijk zijn er punten die beter kunnen en ik weet niet hoe hij een tijdje terug liep, maar ik vind hem niet heel erg bagger lopen. Zep schreef:LDRD: ik kan de link helaas niet openen maar wil er wel het volgende over zeggen: als je van een jong paard net onder de man met zekerheid de GP aanleg zou kunnen voorspellen dan waren er al een aantal mensen in de wereld gruwelijk rijk aan geworden. Meestal uit zich dat pas op latere leeftijd waarbij de aanleg voor piaffe en passage een doorslaggevende rol speelt. Ik ken heel veel paarden die op 4 jarige leeftijd écht veelbelovend lijken, maar die als ze een jaar of 6 zijn en uitgegroeid in de middenmoot blijven steken. Daarom zijn 4 jarigen zo duur, en is er een hele grote markt in 5- en 6-jarigen die het net niet zijn gaan doen.
.
.
Nee geintje, jullie kwamen gewoon echt niet uit voor de hindernis, mag hij eindelijk als een banaantje blijven.... vloog hij zomaar uit de bocht...
.
. Jullie paarden lopen weliswaar totaal anders qua houding, maar het is zo'n belangrijke basis.
) dus ik weet wel hoe lastig dit is om te begrijpen en aan te voelen wat dan wel goed is!
!!! Ik hoop dat je toch door wilt gaan met dit paard, want ik denk wel dat het een hele fijne is om verder mee te komen!!!!! Succes ermee, en ik hoop dat je dit niet als kritiek opvat, ik hoop echt dat het jullie wat zal helpen!!
.Ze hebben over het algemeen een stuwend achterbeen, weinig draagkracht en zijn heel soepel.Dus bij het sluiten wringen ze alle kanten op.
, die Gribaldi's en loopt redelijk succesvol ZZlicht, maar eenvoudig zal hij nooit worden.Als hij de kans krijgt loopt hij geen pas hetzelfde.