Ziet er leuk uit

Foto 3 is grappig

En die eerste lijkt het net alsof die denkt dat ie 2 meter hoog moet springen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

geliefe hier geen reactie's meer over te geven

Shanna schreef:haha, ze houd haar hoofdje zelf heel erg terug want zoals ook al gezegt is en te zien is op vooal foto's 1 en 2 krijgt ze de ruimte van voren WELgeliefe hier geen reactie's meer over te geven

Wikke is echt een mooie merrie!
Mag je trots op zijn hoor
Misschien kun je een grondbalk gaan gebruiken, dat maakt het net wat gemakkelijker om een goeie afzet te maken. Verder probeer je ellebogen bij elkaar te houden, je teugels op maat te houden (niet helemaal los) maar ook niet helemaal strak, en je handen te dragen. Volgens mij zijn je beugels ook te lang. (van je buitenritjes wss) 
een grondbalk heb ik al eens geprobeert maar daar gaat wikke alleen maar twijfelend van lopen en komt alleen maar slechter uit dus die laat ik maar weg
Geef iets meer ruimte, en je gaat dat record wel verbreken.

Shanna schreef:zoals je op de eerste en 2e foto vooral kan zien krijgt ze die ruimte dus wel, en omdat je der op de hindernis af echt moet inhouden en rechthouden (ze is geen ster in rechte lijnen) en ze 9 van de 10 keer of te vroeg, of te snel, of te hoog springt is het inderdaad wel eens wat minder, maar we leren het wel!