Eey zus, zussie!! Wat een topper heb je weer he! Komt vast omdat jij er op zit! Ga zo door, dan rij je over paar jaar wel in de top !! Kan nog veel leren van jou. Uni is ook wel schatje! Wanneer ga je nou is wedstrijden starten, ik biedt me wel aan als groom en als k me rijbewijs heb bob ik je wel! Nog veel succes, wat je niet nodig hebt want komt allemaal wel goed! en kom snel weer keertje mee kijken hoor.. dikke kus je zus
Normaal heb ik het niet zo op bont... maar deze mag er zeker wezen Mooi ondertredend achterbeen! Soms steek je wat ver je been af... maar dat is beter dan teveel eraan
Wat een superleuk paard heb je daar zeg! Ik vind hem echt uistraling hebben! Rijden ziet er ook goed uit. Ik ben wel een bontliefhebber heb er zelf ook een.
Bedankt voor de reacties! M_aaike: Jaa, het is een erg fijn meewerkend paard ! En Brig, je moet idd maar eens snel komen . Dinsdag weer les Aniek ! Misschien maar eens wat aan me houding werken ?
heee lianne!! leuk paardje, loopt echt vet mooi! Waar staat hij ergens? Wel recht op zitten he, en je bennen niet te ver naar achter of naar vooren doen verder loopt hij erg mooi! eneee ik spreek je vast nog wel is op msn
Prachtig dier, geweldig tuig. Dat zadel zit zeker als een luie stoel? Vindt dat Uniek wel af en toe te rond wordt, net wat achter de loodlijn. Maar begreep dat je haar nog niet zolang rijdt dus kan aan gewerkt worden toch? Ga je haar ook op wedstrijden uitbrengen? Hoe groot is Uniek want ze toont niet zo groot of ben jij zo'n lange meid