Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
casperrr schreef:waarom zet je dan deze foto's erop als je ze nog niet allemaal hebt? Ik wil je nou niet afkraken, maar als je goed kijkt zie je op iedere foto geen ontspannen beeld.
Zelf heb ik het niet zo op scherpere bitten en alles, maar als je er mee kan omgaan prima! Maar zo werkt het alleen maar averechts, want ik zie om eerlijk te zijn op bijna alle foto's een veels te strakke hand, en géén ontspannen beeld!!
En jij bent alleen maar bezig om haar nóg harder in haar mond te maken; straks heb je ook aan dít bit geen goed bit meer, dan zou je er bijwijze van spreke prikkeldraad in moeten hangen om nog maar iets effect te hebben...
wampie schreef:Tjonge jonge jonge![]()
snapt ze nu nog niet dat ZIJ veels te hard in haar handen is,, en dat daarom de pony zo is????
Inplaats dat ze LES GAAT NEMEN gooit ze er een sterk bit in![]()
Pony is niet sterk : PONY HEEFT PIJN,, en last van jouw HARDE hand..
Moet je vooral mee doorgaan op die manier,, en dan ook nog met z'n bit
JoyCiej007 schreef:wampie schreef:Tjonge jonge jonge![]()
snapt ze nu nog niet dat ZIJ veels te hard in haar handen is,, en dat daarom de pony zo is????
Inplaats dat ze LES GAAT NEMEN gooit ze er een sterk bit in![]()
Pony is niet sterk : PONY HEEFT PIJN,, en last van jouw HARDE hand..
Moet je vooral mee doorgaan op die manier,, en dan ook nog met z'n bit
Halló zeg; sorry hoor, maar schreeuwen op bokt hier is niet nodig; dove mensen kunnen óók lezen![]()
En daarbij; bijna iedereen is van mening dat de TS niet goed met dit bit omgaat, en daar een té harde hand voor heeft. Maar er is een manier van iemand op een normale, beleefde wijze dit duidelijk maken, óf gelijk zo'n agressief berichtje te te sturen zoals jij dat doet.
Hou je dus een beetje in; dit soort reacties leiden in het algemeen alleen maar tot kleine relletjes, en daar help je de TS echt niet mee!
chickiej__c schreef:ze schreeuwt niet hoor![]()
ze maakt het haar duidelijk

singasong schreef:Dan zal ik me er ook nog maar ff mee bemoeien!!!!!
Haal als een speer die sperriem eraf. Dat is absoluut niet nodig als je met Pelham rijdt!!!!!!!!!
Verder vind ik het ook zwaar overdreven om er zo'n bit in te hangen. Het is overduidelijk dat je paardje dat ook vind. Ik zie hem op geen één foto ontspannen. Niet alleen aan de mond te zien maar ook aan het orenspel!
singasong schreef:Dan zal ik me er ook nog maar ff mee bemoeien!!!!!
Haal als een speer die sperriem eraf. Dat is absoluut niet nodig als je met Pelham rijdt!!!!!!!!!
Verder vind ik het ook zwaar overdreven om er zo'n bit in te hangen. Het is overduidelijk dat je paardje dat ook vind. Ik zie hem op geen één foto ontspannen. Niet alleen aan de mond te zien maar ook aan het orenspel!
casperrr schreef:*poging 2*
Maar als je zelf zegt dat ze die dag ontspannen liep, dan neem ik aan dat er bij die 600 foto's toch wel 1 foto zit waarbij ze ontspannen is?
JoyCiej007 schreef:singasong schreef:Dan zal ik me er ook nog maar ff mee bemoeien!!!!!
Dat over die sperriem vind ik ook wel kloppen; moet je nagaan, je trekt/ragt zijn bekkie op brute wijze open, (dat doet hij om de pijn te ontlopen) en dan snoer je zijn neus/mond ook nog eens dicht met een sperriempje......

Snoekiej schreef:ik ben het met alle reacties hier eens, het is een leuke pony, maar ik denk dat dat bit echt niet nodig is. probeer het eens een tijdje op een normaal trensje, dan merk je dat dat ook best gaat!
Lucifer123 schreef:mooie foto's. ik denk alleen dat je je beugels een gaatje langer moet doen
Citaat:Jij maakt ervan dat ik schreeuw,,, ik schreeuw niet,, maar haar pony,,
Inderdaad ik en anderen op dit topic willen haar er alleen maar op wijzen dat het ook anders kan,, en dat ze het probleem bij haarzelf moet zoeken en niet bij de pony..
Mag ik me er dan niet een beetje kwaad om maken dat ik het paardje zn pijn zie lijden???
Kom op zeg..
Ik denk dat de TS nu wel weet dat haar houding en hoe ze het bit gebruikt bagger is. Dus dit hoeft niet herhaald te worden
chickiej__c schreef:Volgens mij is het een hele lieve pony die voor je wil werken
en dus makkelijk met een trensje is te rijden
probeer het eens en goed met je zit en NIET met je handen
Je weet niet hoe de pony is. Ik zelf rijdt ook een haf en die is ook behoorlijk sterk. Ik heb er wel geen pelhalm in hangen maar gewoon een wat dikkere trens. Nienke is super lief maar maakt haar te sterk. Misschien is dat bij de te haar pony ook zo ..