........? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
........?
! We zullen zien hoe ver we komen....
Niet zo heel belangrijk vind ik, ik ben erg tevreden hoe hij nu loopt voor een 4 jarige
debje18 schreef:Mooi paardje en als het voor jou een topper is da is het tog goed
amaze schreef:Mooi paard hoor ,leuk landelijk paard ,maar topper........?
amaze schreef:Is het een KWPNer? Dan is ie officieel vanaf 1 jan een 5 jarige
ienna schreef:amaze schreef:Mooi paard hoor ,leuk landelijk paard ,maar topper........?
Knap dat je dat van zo'n kort filmpje (niet super kwaliteit) kan zien zeg!
Niet zo moeilijk hoor
amaze schreef:Is het een KWPNer? Dan is ie officieel vanaf 1 jan een 5 jarige
Niet iedereen rekent zo hoor, wie weet is dit paard pas in juni geboren en dan kunnen de stamboeken leuk vanaf 1januari rekenen, maar dan is dit paard op 1januari nog lang geen 5!
En dan is ie ook al ruim 4 1/2en dat maakt op deze leeftijd al veel uit
![]()
Veloz: ik heb je laatst ook nog in het echt zien rijden en het ziet er erg ontspannen uit, jullie zijn zeker vooruit gegaan! Ga zo door met je topper
Bedankt voor je reactie. Ik ben ook erg blij met het resultaat ja, wat anderen dan voor mening hebben vind ik ook niet zo belangrijk... Voor mij is en blijft ie mijn toppertje
Hij word overigens eind april 5, dus dan is hij voor mij nu nog wel 4 jaar.. Ik weet niet hoe jullie tellen? Veloz schreef:Thanx Ienna!Bedankt voor je reactie. Ik ben ook erg blij met het resultaat ja, wat anderen dan voor mening hebben vind ik ook niet zo belangrijk... Voor mij is en blijft ie mijn toppertje
Hij word overigens eind april 5, dus dan is hij voor mij nu nog wel 4 jaar.. Ik weet niet hoe jullie tellen?
Bedankt voor de fijne reacties!
ienna schreef:Kritiek, aanmerking of niets, het is niet echt leuk om tegen iemand die trots op zijn maatje is te gaan zeggen dat ze geen topper heeft. Al helemaal niet als je daar niet eens argumenten voor hebt.
En zoals ik al zei: niet iedereen rekent volgens de wetten van het kwpn, knhs noem maar op! Voor veel mensen verjaard een paard op zijn VERJAARDAG en niet op 1januari. Dat maakt toch ook helemaal niet uit?
En veloz: zolang hij voor jou maar je toppertje blijft, dat is het belangrijkste!
Het is en blijft voor mij een topper, zelfs al zou hij op 3 benen lopen, met een giraffe nek en de achterpoten van een nijlpaard...
(even als voorbeeldje he?
) Sommige mensen hebben zelf misschien niet zo'n leuk paardje, denk ik...
en reageren hun frustraties dan op deze manier af...
Hoe is het eigenlijk met jou mannetje?
.
Veloz schreef:Amaze, je hoeft geen berichtjes per PB naar me te sturen, dat mag je ook hier gewoon plaatsen....

amaze schreef:waarop?
heb je mijn knol al gezien ?
Ik denk dat wij een heel andere mening hebben over een topper...
Een paard kan voor iemand persoonlijk een topper zijn, dat heeft niet alles te maken met zijn of haar dressuur kwaliteiten, talenten e.d. Maar gewoon omdat iemand ontzettend veel van zijn paard houd en er trots op is!
Einde discussie voor mij amaze schreef:waarop?
heb je mijn knol al gezien ?