Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bizzybijtje schreef:o0o_Jade_o0o schreef:Om even een andere reactie te geven ...
... ik heb net hetzelfde halster
Leuk ponytje verder
Idd. ik weet het nou allemaal wel
Justine_Mo schreef:en ga je er iets aan doen,ga je er nog op rijden?
waarom zou je ,als je dat doet vind ik je erg ego,beetje rijden voor je eigen plezier op een te kleine pony.
Justine_Mo schreef:/
Mmaaike schreef:sorry maar ik vind dit ook niks, en ja ik weet dat je het niet wil horen, maar zoiets kan je verwachten bij haw en anders moet je niet posten
je bent veeeelste groot, en laat ik het netjes zeggen te 'stevig gebouwd' voor je shetje.
mag ik vragen hoe oud,lang, zwaar je bent?
bizzybijtje schreef:Inge_ schreef:@ bizzybijtje; Je lijkt me nu al te groot en te zwaar voor die shet eigenlijk.
Dat heb ik in dit topic ook al vaak gehoord idd...
viewtopic.php?f=10&t=732094&hilit=
Ik ben ook al aan het minderen, sowieso omdat ze in de zomer een veulen krijgt dus...
Justine_Mo schreef:sorry maar hoe groot is je pony.
want met 1.45 kom je bij een shet van 1 meter ofzo net onder de buik.
BianCatjee schreef:ik vind het een leuke shet
vast veel plezier met VD!als je zover bent laat je dan keertje foto's zien wat ze al kan?
doei doei
bizzybijtje schreef:BianCatjee schreef:ik vind het een leuke shet
vast veel plezier met VD!als je zover bent laat je dan keertje foto's zien wat ze al kan?
doei doei
Bedankt dat er toch iemand dus een léúke reactie geeft, zal ik zeker doen
Mmaaike schreef:sorry maar ik vind dit ook niks, en ja ik weet dat je het niet wil horen, maar zoiets kan je verwachten bij haw en anders moet je niet posten
je bent veeeelste groot, en laat ik het netjes zeggen te 'stevig gebouwd' voor je shetje.
bizzybijtje schreef:Bedankt dat er toch iemand dus een léúke reactie geeft, zal ik zeker doen
BIGmama schreef:Mmaaike schreef:sorry maar ik vind dit ook niks, en ja ik weet dat je het niet wil horen, maar zoiets kan je verwachten bij haw en anders moet je niet posten
Hmm je kan ook aleen maar iedereen afbekken he ...
kijk eerst even hoe je zelf rijd enzo.
Hanin schreef:bizzybijtje schreef:Bedankt dat er toch iemand dus een léúke reactie geeft, zal ik zeker doen
Waarom zou ik een leuke reactie geven als jij zulke foto's plaatst?
Lijkt me vrij logisch, dat je zulke reacties krijgt.
Hanin schreef:Citaat:Ik vind je niet alleen te groot, maar ook veelste zwaar voor die pony!
En pony's laten niet zo snel merken dat ze er moeite meehebben, dus dat lijkt me niet echt een goede maatstaf om te weten of je er nog op kan.
Ga met die pony dingen aan de hand doen, maar ashjeblieft er niet meer op.
Bij deze!
Ik kan van foto's niet zien hoe zwaar je bent, wel dat je er te zwaar voor bent.
Citaat:Hmm je kan ook aleen maar iedereen afbekken he ...
kijk eerst even hoe je zelf rijd enzo.
Citaat:nee hoor, en dat van jou was eenh ele andere kwestie, en dat was niet aanvallend bedoeld, jammer dat je dan zo reageerd.
ik ben niet de enige die hier zo reageerd