Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
loveballa schreef:je moet niet te veel naar voren zitten...
en elk paard is wel eens een keer fris of moeilijk te rijden dat weet ik zelf ook maar waarom rijd je dan met een slof als ik vragen mag:? om hem in te houden ofzo?
Wilawander schreef:Bedankt voor de super leuke reactie's. Buiten de mensen om die niet kunnen lezen.HIHI.
Even de vragen beantwoorden.
Ja de slof heb ik nodig gehad maar daar zijn geen foto's van. Ze is een hele sterke merrie die erg graag dan de kop tussen de benen steekt en begint te bokken of te lopen. Dan ben je blij met een slof. Tenminste ikke wel. En als je hem correct gebruikt is er in mijn ogen niks mis mee.
Dat zwarte plekje is gewoon haar vacht.
De manen zijn inderdaad recht. Ik knip ze altijd. Vindt ik mooier en ze heeft een broertje dood aan manen trekken.
Dat het zadel wipt is me nog niet opgevallen. Zal er eens even opletten.
Ze is inderdaad heel erg lang en daardoor heel moeilijk bij elkaar te rijden.
Ze is inderdaad een half jaar zeker niet onder het zadel geweest. Ze is chronisch hoefbevangen (inmiddels sinds een half jaar stabiel) en heeft in beide straalbenen een cyste. Verder heeft ze insuline resistentie. Ze loopt nu naast wat homeopatische druppels geheel zonder medicatie.
Jimbo schreef:Hoi, jullie zijn een leuke combi hoor die maat van jou vind ik nogal meevallen en je hebt haar best goed aan het lopen.
wat me wel opvalt is dat je bij elke foto scheef naar rechts zit (vanuit de ruiterspositie bekeken) dat je naar voren zit kan je dus niets aan doen maar dan liever wel recht. (kan natuurlijk ook zijn dat je net de bocht om wilt) verder heb ik geen negatief commentaar.
Liins schreef:Ziet er goed uit!
Mooi paardje ook, echt hele leuke kleur..
slof gebruik je verder goed..
Offtopic, Het hoofdstel ziet er nog steeds super uit! (valt alleen wel groot maar paar extra gaatjes en klaar..