Hengst(je) Explosion @ work met Shanna16 en mij!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Annash
Blogger

Re: Hengst(je) Explosion @ work met Shanna16 en mij!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 21:32

loveballa schreef:
als ik jou was zou ik dat hoofd van die pony niet zo op zn borst trekken... gooi dr dan meteen stootteugels op Misselijk
oja en dat meisje in het bruin moet dr handen niet zo hoog houden

Iets genuanceerder reageren zou wat prettiger overkomen... Nagelbijten / Gniffelen

Ex zijn hoofd wordt niet op zijn borst getrokken, hij is juist vreselijk licht op de hand.
Dat meisje in het bruin heeft ook een naam en die staat in de titel, ik dus.
Op de eerste foto heb ik mijn handen hoog, daar zat ik er net op. Even wennen dus. Op de andere foto's heb ik ze al beduidend lager...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-07 21:34

loveballa schreef:
als ik jou was zou ik dat hoofd van die pony niet zo op zn borst trekken... gooi dr dan meteen stootteugels op Misselijk

als ik jou was zou ik een brilletje op zetten Ja Het is inderdaad zoals Shanna zegt; Op Explosion word met heel licht contact gereden, hij heeft een heel zacht mondje en luisterd naar de minste hulp! Hij luisterd op de fijnste been, zit óf teugelhulp! Hij loopt op elke foto op de loodlijn, het enige dat jij kan zien aan 'op de borst' is het feit dat hij een kort nekkie heeft, kan de pony ook niet aan doen... Nagelbijten / Gniffelen Maar ik zag net dat je iedereen wel op die manier aan spreekt dus ik ga er vanuit dat jij ons gewoon een hele nieuwe visie op de paardensport wil laten zien. Niets mis mee imo, alleen gaat het beter werken als je het vriendelijker brengt.

PolosportJ; klopt! Haha! Hij doet zijn naam eer aan van tijd! Knipoog

Prinslover; Mwa hele grote zijn toch erg moeilijk als je klein bent hoor Knipoog Eentje van 1.75 krijg ik met geen mogelijkheid bij elkaar gereden Haha!

none

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 23:01

loveballa schreef:

Arme pony he? Ach gut Ik denk dat hij er daarom ook zo zielig en triest uit ziet Sigaar

Hihi, nee phara het ziet er weer erg leuk uit! Blijf me elke keer verwonderen over zijn lekkere koppie! En hij loopt nog altijd erg goed, ook bij Shanna ziet het er goed uit zeg, knap!
Ben nu ook wel benieuwd naar Pretty, daar waren toch ook foto's van gemaakt? Haha!

gitje65

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 23:07

Wat een spetter zeg die zou je toch zo voor je dochter willen kopen!! Echt een plaaaatje! Dames ziet er goed uit hoor!

letziforevr

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 23:13

loveballa schreef:

aardige reactie...pas 7 gepost zie ik,misschien dat je wat vriendelijker kan zijn (wordt hier meer gewaardeerd namelijk)

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 01:23

Ah daar is die lekkere ex weer Ja Ik denk dat shanna hem wel iets te veel doorpakte, je ziet dat hij niet opricht, maar met een valse knik het hoofd draagt, of zie ik dat nu mis?

Pava

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 08:46

loveballa schreef:

Penny-alarm! Haha!

Dames, jullie hebben de pony fijn aan het lopen hoor. Dat jullie hier nog op reageren...

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 10:00

Jaah Daar is Ex'je weer. Mooie foto's hoor Shanna Kathleen. Ex is echt een kwijlbeestje. Ik vind nu juist dat zn hoofd niet op de borst getrokken is, maar ok sommigen hebben nu eenmaal nog ervaring op te doen in het beoordelen van foto's Haha! Knipoog . De laatste foto is mooie vind ik. En die manen Hyper! Wow!

ranike

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 10:09

de foto's nr 2,3,4,7 ik vindt dat je paard op de foto's erg mooi loopt.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-07 13:30

ranike; dankje Lachen

zitake; hihi daar is Exje zijn fan weer! Haha! Inderdaad, maar ja aan ons dan om ze te leren hoe het wel moet he Schijnheilig

Pava; ach de verleiding was zo groot.... Bloos Bedankt trouwens! Knipoog

poes; ik denk dat Shanna je daar beter op kan antwoorden. Het zou wel kunnen dat ze hem ietsje te veel in hield maar ik zal Shan nog eens lang sturen om daarop te reageren Knipoog

sikrit; dat vind ik nu een mooi compliment! Haha! Bedankt!

None; moet je een keer naar Shanna pb'en voor Pretty haar foto's, ben er stiekem ook heel erg benieuwd naar maar denk dat ze nog geen tijd gehad heeft of het gewoon vergeten is Tong uitsteken Die waren naar het schijnt redelijk donker. Haha!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 14:25

Pretty foto's ben ik inderdaad nog niet aan toe gekomen.

@ Poes: ik wilde hem helemaal rond hebben, dus ook meer ronding in de hals. Het vertoont wel wat, misschien door zijn lange manen?
Toen ik erop zat had ik iig absoluut niet het idee dat het een valse knik was Lachen

Jimbo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 14:33

hoi, leuke pony hoor.
het enigste wat mij erg negatief opviel was dat de sperriem behoorlijk strak leek te zitten. de neusriem werd helemaal naar beneden getrokken door de sperriem en het leek ook alsof hij behoorlijk naar adem stond te happen (met zijn neus dan). misschien iets losser doen of gewoon geen sperriem gebruiken? als hij dan toch zo licht in de mond is zal een sperriem misschien niet eens nodig zijn.
verder leuke foto's en een mooi braaf paardje

sammie_44

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 15:46

Wat een toffe pony! Heel sympatiek beestje om te zien. Kan ook leuk bewegen.
Ik vind hem op de eerste 2/3 foto's erg fijn lopen, daarna komt er te veel druk op en probeert ie zn mond te openen met een strakke neusriem erom.
@Shanna, ronder hoeft ie echt absoluut niet te worden, hij gebruikt zijn rug al goed en zijn achterhand ook, dus ik snap het punt niet helemaal Lachen

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-07 21:12

Toch moet ik zeggen dat de sperriem absoluut niet strak zit, kunnen makkelijk 2 vingers tussen Knipoog Dus strak?

Wat je wel ziet is een hoofdstel dat voor Explo wat groot valt. Probeer maar eens een goed passend hoofdstel te vinden voor dat kleine hoofdje van hem! Dit was het meest passende dat we vonden, pony is te groot en shet is te klein. Lachen

Saroosh_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 22:05

Ziet er netjes uit hoor! erg chiqué pony!
en dat blauwe is geweldig!
Maar ik vind wel, dat de neusriem een gaatje lager mag Knipoog

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 22:28

Shanna16 schreef:

@ Poes: ik wilde hem helemaal rond hebben, dus ook meer ronding in de hals. Het vertoont wel wat, misschien door zijn lange manen?
Toen ik erop zat had ik iig absoluut niet het idee dat het een valse knik was Lachen

Ik vind zeker wel dat je hem super aan het lopen hebt (we weten wel dat je een beetje kunt rijden Knipoog ) ik denk dat hij er zich mss een beetje onderuit trok gewoon? Achterahdn loopt hij wel lekker vind ik Lachen

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 22:50

poes schreef:
Shanna16 schreef:

Ik vind zeker wel dat je hem super aan het lopen hebt (we weten wel dat je een beetje kunt rijden Knipoog ) ik denk dat hij er zich mss een beetje onderuit trok gewoon? Achterahdn loopt hij wel lekker vind ik Lachen

Dat probeerde hij ook zeker bij momenten, het doorsluiten duurde even voor ie dat braaf deed... Haha!
Hij liep ook zeker wel fijn.

xTamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 01:40

wat een mooi hoofd zit er opzeg! hij lijkt totaal geen 1.28m

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 01:51

Wat een mooie pony Bloos!
ik vind het rijden er super uitzien, erg netjes Knipoog
en hij toont wel groter..
xx

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 10:18

jee wat is ex mooi geworden! fikse bos manen ook!
ziet dr goed uit hoor Lachen

BertinaBvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 14:26

mooie jas shan (heb ik ook Knipoog)

hij loopt lekker

YentlKG

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 15:17

wat een ontzettend leuke pony! echt geweldig dier Haha!, wordt ook netjes gereden alleen zie ik liever de 1e ruiter erop rijden (sorry, naam kwijt) dan shanna, bij de 1e ruiter loopt hij meer ontspannen en schuift hij zijn nekje fijn uit, dat is bij shanna wat minder maargoed het is ook de 1e keer dat shanna er op zit.

Ik vind het alleen niet zo leuk van mensen, dat als loveballa haar mening geeft (die wel wat genuanceerder mocht), er gelijk wordt gezegt dat er penny alarm is.

x_Charlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 15:20

Wat een verschrikkelijk gaaf dier! Bloos! Stoer met die manen zeg! Loopt erg netjes! Lachen

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-07 15:21

vivalavida! Long time no see! Lachen Bedankt! Waar hang jij de laatste tijd uit? Hij gaat richting miniatuur andalusier met zijn maantjes zo he? Knipoog

Blitzelover; bedankt! Lachen

Yent!KG; Eerste ruiter was Kathleen Knipoog En geen probleem als je het zo brengt. (dat je het niet meer weet) Inderdaad, bij Shanna was het de eerste keer en dan is het altijd wat zoeken, zeker met die kleine van mij die je al snel het gevoel geeft dat hij te veel met zijn neusje eruit loopt terwijl dat helemaal niet zo is Lachen Ik heb daar ook heel lang naar moeten zoeken!
Het ging bij loveballa niet aleen om dit bericht Knipoog Lees maar eens terug op haar berichten. Lachen

Bedankt x_Charlie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 15:31

Ja echt wel! ziet r goed uit zo hoor!
Ik hang euhhh overal en nergens uit, druk met feesten enzo Tong uitsteken