Mooi paard ook zeg

Alleen zelf zou ik het nooit durven
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Lielle schreef:Idd WUppieMaar Rob is crossbegeleider in Chaam, hij weet wel wat daar staat
En ik ben echt trots op Vosje, kan me die eerste training in Renswoude nog errug goed herinneren
en natuurlijk helemaal in je crossoutfit
Lielle schreef:Idd WUppieMaar Rob is crossbegeleider in Chaam, hij weet wel wat daar staat
En ik ben echt trots op Vosje, kan me die eerste training in Renswoude nog errug goed herinneren
en die schans 

)
Ik cross met mijn eigen paarden M maar die hebben er door allerlei omstandigheden lang uit gelegen en deze ben ik afgelopen juni gaan rijden omdat de eigenaresse zwanger is. Ze crosste zelf ook, paard had 1 * L gelopen, dus hij had al wel wat ervaring maar we moesten toch best aan elkaar wennen. Maar nu rijden we toch fijn weg samen
! Maar het lijkt me ooit nog weleens wat, om gewoon op zo'n veilige ouwe springrot te stappen en daar dan ook wat handigheid in krijgen
, Shine gaat overal maar als een halve debiel overheen en die vind alles eng, dat is ook niet echt goed voor het zelfvertrouwen natuurlijk haha! En dan zie je dit soort foto's en dan ziet het er zo heerlijk gemakkelijk en vanzelfsprekend uit, petje af
maar van dit soort foto's krijg ik altijd de 'hmmmmm, ik wil ook'-kriebels
. Mocht het ooit op m'n pad kunnen komen ga ik zeker aan de slag met zo'n ouwe rot hoor
!
Lielle schreef:@talida, Vos en ik hadden alletwee al wat ervaring, dat scheelt een hoop. Ik heb in Vlietlanden mijn 1e officiele B cross met hem gereden, en dat ging prima, maar ik heb gevoel dat we pas ergens in oktober echt een combinatie begonnen te worden

! Lielle schreef:Grappig dat jullie die schans zo spannend vinden, die is eigenlijk heel simpel te rijden, nl een gewone triple bar.

wat ontzettend gaaf!!!!
die lijkt me echt dood eng