verder een wijze pony en knap hoofdj
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
PrisSyl schreef:dimfolandje schreef:Nouu dan zie je het niet goed.. Want ze vind het heel leuk om te doenen ze heeft ook der oortjes naar voren
op een foto niet .
evaeva; Ja het valt der wel snel af, Maar we gaan nog springmateriaal kopen. Maar ze vind spring leuk om te doen dus altijd maar dressuren vinden we ook niet leuk.
Op filmpje kijkt ze nou niet bepaalt vrolijk
ELINEXTIRZA schreef:Citaat:
Moet haar pony dan altijd zijn oren naar voren houden? Ik zie op heel veel foto's dat z'n oortjes naar voren staan! Echt leuk hoor
Valerie__ schreef:kei leuke pony
bij het filmpje lijkt het alsof je nogal hard op de hindernis af galoppeerd of zie ik dat verkeerd ?
als dat wel zo is probeer hem de volgende keer iets meer terug te verzamelen is fijner voor de pony en voor jou..
verder is al het commentaar al gezegd
veel succes en plezier nog!
Als je snapt wat ik bedoel.) 
over dat trekken aan de teugel ik heb nog is gekeken maar er werd echt niet aan de teugel getrokken. het kan ook dat ik het verkeerd heb gezien

, ik zie je, voor jouw, je linkerhand helemaal naar links trekken, alsof je een kleine volte in wil zetten, dan verbeter je (of je pony) je, en stuur je hem tóch op de hindernis af?
. Probeer hem anders gewoon in draf en dan 2á3 passen ervoor, aanspringen, anders in stap erop af, zo geef je je pony gewoon té weinig ondersteuning. Ga eerst aan je dressuur (verzameling) werken, voor je springen gaat. Ik merk dat nu ook met mijn eigen paard, wanneer je aan de dressuur gaat sleutelen, kom je al een heel eind met het springen, die basis heb je gewoon nodig.

Vind het wel grappig, want zelf heet ik ook Elza haha