Energieke 19-jarige Niels @ work

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Roihi

Re: Energieke 19-jarige Niels @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 19:30

ik vind het er ook goed uitzien hoor Haha!
je zou idd niet zeggen dat deze knaap al 19 jaar is.

Wat ik wel even wil zeggen is dat ik vind dat de neusriem een gekke positie heeft.
het sperriempje trekt de neusriem naar beneden wat ik er storend uit vind zien (maar dat is mijn mening natuurlijk) omdat de neusriem zo veel te laag lijkt te hangen.
weet niet wat je eraan kan doen, maar ik dacht dat ik het wel even kon vermelden Lachen

none

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-07 20:47

Ik moet vaker mij sporen optrekken en Niels lekker veel prikken. Ik heb nog nooit zoveel reacties gehad in mijn fototopics. Och toch, arme Niels Ach gut

Even terugkomen over dat mijn sporen laag zitten. Dat is inderdaad niet zo, foutje. Ze zitten nog steeds niet op de hoogte die meerdere mensen willen dat ik mijn sporen draag. Ik krijg nog regelmatig te horen dat ik mijn sporen hoger en strakker moet doen. Dus echt waar, het is geen gewoonte om zo met mijn benen/voeten te doen. Dit zadel, langere beugels en de schoenen zijn denk ik de boosdoender. Wat natuurlijk niet wegneemt dat het wel degelijk een probleem is, want als mijn zit/houding echt goed en stabiel zou zijn zou een paar gaatjes langer of een ander zadel niet dit tot gevolg meoten hebben.
Ik had nu eindelijk een keer een fotografe, daarom wilde ik de foto's eigenlijk wel graag plaatsen, dat komt namelijk neit zo vaak voor. Jammer dan dat die dingen niet compleet meewerkten.

Verder ben ik het totaal eens met commentaar over mijn handen. Aan mijn handen/schouders/rug en hoofd moet heel wat gebeuren. Opmerkingen daarover heb ik dus veel meer aan. Mijn voeten is normaal gesproken echt niet zo het probleem Bloos

Wirobelgje; Klopt wat je zegt. Ik denk alleen dat ik de neusriem niet veel hoger moet doen, het is meer dat het voorste stuk erg naar beneden zakt, want als je aan de zijkant kijkt is de hoogte van de neusriem toch wel goed?
_angela_; wat je over mijn handen zegt kan ik goed inkomen. Hoop dat daardoor de rest ook vooruit gaat zoals je zegt.
Phoenix, iris, dank je! Maar ja, wat wil je met Marije he Knipoog
LLY; Een beetje vooruit gegaan zijn we wel he? En hij kan nog veel beter lopen dan dit, echt waar Knipoog
Maud; bedankt!
hiboune; ik kan je reactie goed begrijpen, ik zou zelf ook zo reageren bij deze foto's. Maar ik blijf toch van mening dat het normaal echt wat beter gaat Bloos
Mirkim; Leuk zeg! Ja Nielsje kan er ook wat van, zo af en toe gaan we nog rodeo door de bak Knipoog Ik rijd helaas geen wedstrijd met hem. Eigenlijk alleen omdat ik er geen vervoer voor heb.
Ceasarlover; Klopt je hebt gelijk, ik ga er zeker op letten. Bedankt verder!
else80; klopt, hij kan nog jaren mee hoor! 19 is ook niet echt oud, als je op maneges kijkt zie je nog veel oudere paarden 3 uur per dag lopen. (al vind ik dat nu ook weer niet goed.) Aan jou commentaar heb ik nog eens wat! Een erg goede tip, al vind ik het wel moeilijk om mijn knieen goed aangesloten te houden, dat is denk ik ook het probleem van dit. Bedankt!
Boya; ik vind het eigenlijk nog wel meevalleen met zijn oren Bloos Commentaar vind ik erg fijn jak, daar kan je tenminste wat mee, maar 20x horen dat ik hem te veel met mijn sporen zit heb ik natuurlijk niet veel aan.
zo nu heb ik toch bijna iedereen gehad? De rest komt toch ongeveer op hetzelfde neer, in ieder geval bedankt voor de reacties Knipoog
Laatst bijgewerkt door none op 21-02-07 20:58, in het totaal 1 keer bewerkt

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 20:56

Wat ziet hij er nog lekker uit voor zn 19 jaar zeg!

Commentaar geef je zelf al en je vraagt erom, dus hier dan mijn versie Haha!

Je zegt dat hij vast zit op de binnenteugel... maar ik zie voornamelijk jouw binnenhand erg streng zijn en veel van de hals/op je schoot, dus vrij streng in je binnenhand. Dan lijkt het mij niet geheel onlogisch dat hij vast komt te zitten op de binnenteugel als jij je binnenhand niet ontspant Knipoog

Benen heb je al genoeg reactie op gehad, maar dit was even mijn reactie op de binnenteugel Knipoog

Verder een leuk diertje om te zien met die leeftijd!

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 21:10

ziet er allemaal leuk uit... wat voor paardje is het??? Zn hoofdje heeft wat gelders/tuigpaardje?? Ik vind het er in ieder geval erg tof uitzien!!! Ik ga mee met alles wat gezegd is... misschien inderdaad ff naar het zadel laten kijken... zal je beenhouding ook sneller gecorrigeerd worden.. Ennuhh.. iets meer achter in t zadel is niet erg Knipoog verder ziet het er uit als een leuke combinatie!!!!! ga verder en t wordt alleen maar beter Haha!

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 23:47

Jeetje None, wat zijn jullie vooruit gegaan meid! Top hoor!

Enneh in de galop moet je wel je tenen naar je paard doen en niet naar de andere kant op Knipoog

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 00:12

He wat heb je hem ontspannen lopen ondertussen None! Ziet er al veel beter uit dan eerdere foto's die ik gezien heb! Je handen nog ietsje hoger en ik denk in draf wat meer vooruit rijden Knipoog

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 00:58

_angela_ schreef:
Ga idd zonder sporen rijden, en verder mag je je handen echt meer gaan dragen. Nu lijkt het alsof je ze erg vast zet, en daarmee je paard naar beneden drukt. Door je handen meer te dragen, kun je ook meer gaan zitten in het zadel, en daardoor kun je je benen weer meer ontspannen en je hakken beter laten zakken....

ik ben het met dit commentaar eens Lachen probeer het een keertje! Buiten dat erg leuk beestje , had de 19 ook echt niet zo ingeschat!

Succes verder!

none

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-07 01:27

SANEX; bedankt. Het klopt wel dat ik te veel aan mijn binnenteugel zit, vandaar dat ik hem ook bewust soms er helemaal af haal. Verder doe ik mijn hand soms ook expres naar binnen, zodat hij niet de ene kant van het bit vast pakt en ik hem weer naar buiten kan rijden. Verder heb je wel gelijk ja Ja
Karin_88; dank je wel! Vind het altijd leuk om te horen dat mensen zeggen dat we een leuke combinatie zijn Knipoog Het heeft wel wat gekost maar het gaat inderdad steeds beter!
Olympia; Dank je!
Pharagirlke; gaat wel langzaam de goede kant op he?! Wat draf betreft heb je gelijk, ga ik meer op letten Ja

narrator

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 09:49

Ha Manon!

Ik vind het ook dat het al een stuk(!!) vooruit is gegaan, sinds rijvereniging vooral. Dan krijg je toch les he, en dan verbeterd het meestal dan dat je geen les hebt. Anders kun je beter geen les nemen natuurlijk Tong uitsteken
En idd, je binnenteugel op de linkerhand. ik zie bijna elke keer dat je um vast houd, probeer hem door middel van kleine ophoudinkjes op de buitenteugel te laten lopen.
Maar ik vind het er dus écht een stuk op vooruit gegaan!! Super. Ga je nog wedstrijden startten? Lachen