Vooral voor een 18 jarig ( EX ) Manege paard !

BIGmama Zit mischien een beetje gespannen maar dat komt ook omdat onze helene ( Heleen ) Heel hoog op gooit..

In ieder geval,, Ik kan het niet
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

rockyboy schreef:Super hoor !
Vooral voor een 18 jarig ( EX ) Manege paard !![]()
BIGmama Zit mischien een beetje gespannen maar dat komt ook omdat onze helene ( Heleen ) Heel hoog op gooit..
In ieder geval,, Ik kan het niet![]()

mja komt vanzelf 
luckyluck schreef:okeey,, nouw ja je kan het idd ff proberen, maar het ziet er wel heel leuk uit,,!!!!
:P
die fotos van jou en bubbels zijn ook heel leuk 
en nie met langere beugels word het helemaal niks , die hakken ja die mogen wel iets meer uitgedrukt worden maja
sorry maar vind jullie niet zo'n leuk koppel
sorry kan niet veel positiefs vinden 
Mmaaike schreef:sorry maar vind jullie niet zo'n leuk koppel
![]()
verder heb ik het idee alsof je paardje het niks aan vind.
en je trekt te veel in de mond.
en je zit te veel naar achteren.

Trusha schreef:Leuke foto's!
Probeer alleen wel je hand wat voor je te houden.. Dus je teugel iets korter en dan je hand wat naar voren, dat is ook voor het paard fijner..
Schimpie20 schreef:leuk paardje, wel zit je wat naar achter. Iets meer werken aan de ontspanning bij je paard en het plaatje is super;)
Succes meid
:D Mmaaike schreef:k'vindt dit een beetje een rare reactie.. het zijn maar foto's waar je het vanaf kunt kijken..sorry maar vind jullie niet zo'n leuk koppel
![]()
vind het plaatje gewoon niet zo mooi staan, kan verder niet zo'n goede verklaring geven, sorry!
edit; verklaring

BIGmama schreef:Mmaaike schreef:sorry maar vind jullie niet zo'n leuk koppel
![]()
Hoezo vind je ons geen leuk koppel dan.
tuurlijk mag jeje eigen mening geven maar wil dan ook wel graag verklaring
en ik krijg meestal van mijn lesgeefster te horen dat ik mijn teugels straker moet houden en ja die ene foto trek ik ook wel in der mond maar dat hek dr ook bijgezet ja.
en ze vind het zeer zeker heel leuk hoor.

) VIPPIEKIPPIE schreef:Volgens mij is dat een beetje een onzin opmerking Mmaaike. Iedereen geeft om zijn paard. En als de klik er niet was had ze hem waarschijnlijk niet gekocht.
, achter gezet....