wesco springen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lau_Ra

Re: wesco springen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 18:25

Scotty_ wel een beetje overdreven hoor, ik vind het er leuk uitzien hoor. inderdaad wel van je teugels is slordig en in de galop moet je proberen goed op je billen te blijven zitten. als je daaraan gaat werken komt het vast wel goed hoor Ja

Scotty__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 19:31

nee niet overdreven, het is slecht en de reden heb iik net gegeven, ben je het er niet mee eens moet je pb'en dan praten we het daar uit daar is dit topic niet voor bedoelt

N_fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 23:01

ik vind heti nderdaad, ook absoluut niet overdreven, ze heeft gewoon gelijk! Mijn eerste keuze zat eerder ook niet bij springen, maar nu ik meer dressuur rijd (mede door bokt.nl moet ik zeggen) gaat het met het springen zoveel beter, ik kan hem onder controle houden, hem meer bij me houden als ik zijn passen korter wil, hem een wissel laten doen, dat red je met springen alleen niet, die aanleg voor dressuur moet je hebben wil je écht springwedstrijden gaan rijden! dus overdreven, echt niet!

MiiRowiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-07 00:53

nee eigelijk ben ik het ook wel eens met scotty_ het is ook heel slordig!! geef ik zelf toe en ik hoop ook eigelijk dathet straks als ik les krijg het beter gaat met springen .. want dat vind ik veel leuker als dressuur, maarja het moet dressuur matig goed gaan voor dat het pringen pas goed gaat.. dus dan hebben wenog heel wat werke te doen ! ik ga in iedergeval wat aan alles tips doen die ik hiet krijg en dan over een paar weken hard aan het lessen Haha! en dan over een tijdje ( zeg maar gerust een hele tijd) de resultaten bekijken en vergelijken

Scotty__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 08:07

ik moet wel toegeven dat ik zelf ook niet super spring, maar daarvoor zit ik ook nog op les, weet iet of jij op les zit, maar ik zou nog even wachten met foto
s opbokt plaatsen, wil je dat echt, krijg je wel wat commentaar, maar mijn commentaar was niet gemeen bedoelt, ik hoop dat je er een beetje van kan leren

di_Segno

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 19:17

Hey Rowan,

Wat leuk om eens foto's van jou te zien!
Het nodige commentaar is al gegeven,
probeer idd meer op je kont te zitten en niet je teugels los te gooien.
Maar kom op zeg, zoveel heisa om een sprongetje van 60 cm? Nee, daar kan ik me niet in vinden.
Als je nou hoger zou springen zou ik ook flink commentaar geleverd hebben, haha! Knipoog
Maar leuk hoor, ga zo door.
Iedereen is ooit zo begonnen met een leuk sprongetje, dus waarom jij niet? Haha!

Groetjes Romy

Gipsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 19:20

Leuk hoor Haha!

Blijf in de galop wel in je zadel zitten en inderdaad de teugels niet losgooien;)!
Verder goed! Leuke combi ook!

MiiRowiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-07 20:20

vandaag voor het eerst in half jaar les gehad, op wesco, ging wel goed! maar ja het grootse commentaar wat ik heb gehad is: GA EENS ONTSPANNE ZITTEN!, schouders los, meer op je billen, enz. enz. je kent het van de commentaren die ik hier heb gehad!! dus nou maar hard oevenen! haha en hopen dat die stijfheid er snel uitgaat..

naomi_jamir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 20:23

ziet er leuk uit.. probeer wel voor je uit te kijken boven de sprong Lachen je kijkt naar de sprong zelf namelijk:)
verder suc6 ermee!!!

MiiRowiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-07 20:25

ja idd klopt dat zag ik zelf ook toen ik naar de foto's keek! en bedankt

panache

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 23:30

MiiRowiej schreef:
vandaag voor het eerst in half jaar les gehad, op wesco, ging wel goed! maar ja het grootse commentaar wat ik heb gehad is: GA EENS ONTSPANNE ZITTEN!, schouders los, meer op je billen, enz. enz. je kent het van de commentaren die ik hier heb gehad!! dus nou maar hard oevenen! haha en hopen dat die stijfheid er snel uitgaat..

leuk man rowan, leuk dat t goed ging Lachen

MiiRowiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-07 11:14

panache schreef:
MiiRowiej schreef:

leuk man rowan, leuk dat t goed ging Lachen

ja ging wel goed, alleen moet heel erg aan mijn houding werken, ik gebruik veel de verkeerde spieren bij bijv. aansporen enzo.. en zeker wel een hoop geleerd!

girliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 17:31

Haai,
mag ik je even een belangrijke tip geven. Ik wilde het ook al doen in het topic met die shet, maar had toen geen tijd.
Je ligt echt op de nek van je paard en gooit de teugels los. Dit betekend dat we bij jou totaal geen balans is. Als je kijkt naar de foto's met de shet (maar ook zeker hier) dan zie je dat dat komt door je benen.
Als je in verlichte zit komt ga je gewoon staan in je beugels. Dit is niet goed.
Je moet op je benen steunen. Knijp je knieën dus maar flink aan. Dit gaat voor veel spierpijn zorgen, maar het zorgt er ook zeker voor dat je paardje fijner springt

Groetjes

MiiRowiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-07 19:14

oke dankje wel ik ga het proberen!