Nog een keer heel erg gefeliciteerd hilde! SUPER!! Alleen zie ik nou goed dat je alleen een sjarp heb gekregen?! De friese bond word wel elk jaar minder in zn prijzen zeg Maar de titel is dan wel belanrijker dan de prijs! DOe je ook mee met het springen?Heel veel suc6 op het NK! Als je deze pnten daar weer rijd heb je volgens mij een hele goede kans!
Dankje! Heb ook nog een medaille gekregen Maar dat vond ik niet zo handig in de ereronde enzo Met springen doe ik niet mee, ze hebben geen B springen.
Hilde wow geweldig!super meid, echt zo knapheel veel succes alvast op het Nk in Wanrooij maar dat gaat vast helemaal goed komen met jou en Uk!
GEFELICITEERD!! Succes op het nk!Een tip om te oefenen is nog dat ie wat stiller in de aanleuning moet zijn. succes
ik hoop dat het hem in de naam zit, dan kan ik vast binnenkort ook rekenen op succes (heet zelf ook hilde) verder van harte!!!
jollyjoker schreef:We hebben de U We hebben de K We hebben de K We hebben de I We hebben de E UKKIE!!!!! Hahaa Jij bent Ukkiefan nr 1 @hildetc, ik hoop het ook voor je!
Als er voor Friesland ook B kampioenschappen springen waren, had je dan ook doorgemogen? Wat stom trouwens dat ze dat niet hebben....