Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
zelito schreef:@Born2BCrazy, Dit is de 3e keer dat ik er op zit dus in 3 weken, maar een week na de 1ste keer merkte ik al verschil en nu een week later dus ook en hij heeft nog geen een keer gebokt, het is een heel eerlijk paard.
cp112 schreef:ik vind het een erg leuk en aansprekend paardje maar...
de leeftijd heb ik het niet over maar wel even iets over de rijstijl
ik vind dat je hem té ver achter de loodlijn hebt lopen (helemaal voor zo'n jonkie) (bijv foto 4,6,7 [is wel een beetje moment opname deze denk ik],9) om maar even een paar te noemen.
probeer het neusje er iets meer uit te rijden en hem wat meer over de rug te laten strekken. zo bouwt hij goede/sterke rugspieren op. heb je straks alleen maar profijt van als je hem na een paar maandjes wat meer gaat trainen en oprichten.
probeer ook je schouders mooi naar achter te houden (tit'n vooruut)
heel veel succes in ieder geval nog met dit leuke beestje
Odie schreef:Aan de andere kant snap ik dan niet waarom een 3-jarige vierkant in de bandages moet, misschien is dit alleen voor de versiering... ?
Tiessie schreef:Je kan het ook maar 1x goed doen. Jolynn: jij gaat toch ook met jouw merrie aan de slag dit voorjaar als ze 3 is?
Of het nou een maandje eerder of later is....
Ik vind zelf het belangrijkste of het doordacht en met rust gebeurd. Ik kan dat vanachter de computer niet helemaal beoordelen maar het ziet er goed uit vind ik.
Cayenne schreef:Hoe je het ook wend of keert: mensen zijn gewoon niet in staat om die paar maandjes nog te wachten, wat voor excuus er ook voor is