Mooi paardje! Ziet er heel goed uit. Dat probleem van mijn benen naar achteren leggen heb ik ook. Ik ben nogal groot voor mijn pony, die is 1.45 en ik ben 1.87. Daardoor krijg ik nogal de neiging mijn benen op zijn kont te leggen
Leuk paardje! Probeer wel op je zit te letten, goed je hakken uitdrukken en terugzitten dan gaat het vaak een stuk beter. Verder ziet het er netjes uit!
Ziet er goed uit hoor! Indd op je houding letten maar die van mij is ook niet zo goed en ik denk dat het veel helpt als je hem met het inrijden lekker laag in gaat stellen zodat hij goed zijn kaak los kan laten, dat heeft hij wat van een haflinger..
Super mooi paardje, normaal hou ik niet zo van haflingerkruisings maar deze Ziet er netjes uit hoor, je mag alleen, wat andere ook al hebben gezegd, je handen meer dragen
Erg leuk paardje! Hij ziet er ook echt wel L1 klaar uit Ik heb alleen het idee dat je er eigenlijk net ietsje te groot voor bent/voelt, en dat je daardoor je benen naar achteren legt en iets optrekt om goed je hulpen te geven. Dat is jammer want verder ziet het er super uit. Ik vind overigens NIET dat je niet meer op je paard past hoor, maar ik heb het idee dat je jezelf (vooral je benen) kleiner probeert te maken om nog beter op hem te passen. Als je rechtop zit past het ook nog prima dus het is niet nodig dat je dat doet
dankje allemaal weer.. Houding is indd vreslijk, maar was ook niet helemaal sirieus daar hoor, ik ben er ook te groot voor, het plaatje ja, maar ach.. Op grotere doe ik het trouwens ook, maar is inderdaad wel iets lastiger dat hij wat klein is voor mij
Winandaa_ Ik ken jouw ook, hoezo was, kom je er niet meer dan ?
Stap is trouwens ook niet echt zijn sterkste kant, vind hij ook nog erg lastig, dan weer te snel, langzaam, telgang.. maar komt goed