ziet er leuk uit hoor corin
comentaar geef je zelf al
en wauw die manen zijn echt super van hem
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

)

....
..
En dat zeg ik niet snel 
VeryWell schreef:DAar is die mooie macho weer!! Ziet er goed uit en lekker zo doorwerken, dan komt het met je wedstrijd helemaal goed!! Suc7

Libiris schreef:echt super foto's en idd die manen zijn gewedig!! zeer leuke paardjes...

nikkiej_86 schreef:Macho!!!!
Wat een heeeeeerlijk beest is het....
En ik vind het super van je dat je zo netjes rijd terwijl je wel pijn hebt in je gewrichten/spieren..
Erg netjes:D

Tallie_Ho schreef:ik vind het een mooie HafEn dat zeg ik niet snel
En wat zit jij netjes rechtop

Palm_Dees schreef:Leuke foto , vind zijn manen ook geweldig hij zou perfect bij Palma passen

hij heeft al 3 vriendinnetjes, maar kan best 1 bij 
)Aukjee_ schreef:zooo wat een superknappe haf zeg!! en die manen! hij ziet er echt schattig uit zo in z'n wintervachtje! en dat setje staat hem echt super! ik vind dat het rijden er heel netjes uitziet! en je zit echt heel netjes recht! dingen waaraan je nog moet werken heb je zelf al gemeld, succes er nog mee!!

nienke_92 schreef:Nou dan uiteindelijk toch nog een berichtje van mij. Had gister geen tijd meer. Maar zoals ik al zei echt hele mooie foto's!! En die manen *steun, kwijl, zucht* echt zo mooi!! Dat setje staat hem ook echt heel goed! Leuk hoor!!
hahaha