Ik vermoed dat dat met spelen oid is gebeurt op weide, daar houden ze nog wel eens kleine wondjes aan over. Voor zover ik zie is er geen vel weg dus het is alleen wat kaal
Ziet er erg goed uit! Vind het zo'n prachtig paard, heerlijk zwaar gebouwd, echt nog hoe een fries 'moet' zijn.
Barbie1986 : die plekjes zijn van zijn stalmaatje...
hij staat nog steeds met een oude ruin op stal,daarmee is hij opgegroeit,en wessel denkt die ruin de hele dag te kunnen bespringen....en die mept dan weleens van zich af..veel te weinig,want die heeft het nu best zwaar met wesseltje...
de bedoeling is dat wessel naar de grote stallen gaat,en dan andere weer naar buiten,maar we moeten even kijken hoe of wat..
en ja,wessel wordt wel een echte man zo langzaam en zeker en hij is zo lief
NouNou dat gaat goed... hoef dalijk echt NIX meer te doen
En Bar: Met Sjors word nog NIX gedaan omdat ik er niet ben hahaha ik wil het echt zelf doen.. dus nog ff geduld en dan komen er ook echt wel Sjors @work foto's
Wat is het toch eeen geweldig beest !!! Kan je echt uren naar kijken. Het staat hem goed moet ik zeggen Nou kan echt niet wachten totdat deze kanjer echt OHZ is Zal je echt de show mee stelen
Die eerste paar foto's zijn echt geweldig Echt ff een beetje gek doen met zn koppie en dan toch braaf verder lopen. Die laatste foto is ook geweldig! Hij heeft zo lekkere body he! Jeetje mina wat een bonk is dat zeg.. Maar hij is en blijft ook super mooi! Er zijn vele hier op bokt (waaronder ik) die echt smelten van Wes.. hihi
Wauw Fem,hij is ineens "af" zo aangekleed Wat een stoer manneke is hij toch,zo braaf als dat ie het doet! En wat is de tijd snel gegaan hè,morgen alweer 3 jaar(sjips,de juigende smiley's doen het niet ) Ik ben erg benieuwd hoe hij het rijden op gaat pakken
Wessel... Hij is toch ZO gaaf he! Kijk hem daar nou sjouwen, geweldig! Ben heel benieuwd hoe hij het onder het zadel gaat doen Alvast van harte gefeliciteerd met zijn derde verjaardag!
Jemig, Wessel moet een fanclub oprichten Ik ben trouwens bijna-naamgenootje van Wessel, best leuk Maar wat doet hij het weer goed, foto 13 is echt lief, met zijn babyface! "Mama, zijn we nou weer klaar?"
lorenzolover ,hij is geen dekhengst,maar mag van mij wel dekken,als mensen dat graag willen....
zwartwitje...haha inderdaad een wesselfanclub...hij moet het allemaal nog maar eens waar gaan maken straks onder het zadel..om nog steeds zo'n hunk te blijven
en jaaa,hij is echt heel lief,ik riep hem,kwam gewoon naar me toegewandeld,en in de bak afgezadeld..nog ff gezoend met hem,en toen is ie zelf naar stal gerent
lekker ding...
Laatst bijgewerkt door kimmie261 op 05-02-07 21:22, in het totaal 1 keer bewerkt