Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
echt wel! je ziet ook meteen dat ietsje hogere hindernissen hem veel beter liggen
leuk paardje! fiekhe schreef:het is mooi om te zien hoe hij springtecht wel! je ziet ook meteen dat ietsje hogere hindernissen hem veel beter liggen
leuk paardje!
Melanie5 schreef:Super mooie foto's dames. Tom is echt geen makkelijke, dus echt complimenten voor Lisa.
laverite schreef:De dressuurfoto's zag ik echt niet graag, sorry.
Vooral in de eerste zie je zoveel spanning.
Maar de springfoto's vind ik wel een heel fijn beeld geven, mijn complimenten

laverite schreef:De dressuurfoto's zag ik echt niet graag, sorry.
Vooral in de eerste zie je zoveel spanning.
Maar de springfoto's vind ik wel een heel fijn beeld geven, mijn complimenten
laverite schreef:@tommy10: je hoeft me niet zo aan te vallen. Ik zeg wat ik zie, als je niet tegen commentaar kan moet je geen topic plaatsen.
Ik kan toch niet weten hoe jullie paard voorheen was, ik zeg gewoon wat ik zie op de foto's.
Op deze foto is er wél spanning:
Paard loopt veel te kort in de hals en totaal niet actief van achteren.
Zie die opgespannen halsspieren.
De andere foto's zien er wel beter uit.
Als goedbedoelde tip: ik zou dit paardje niet te veel willen "oprichten" maar gewoon lekker 'back to basics" rijden en hem lekker vooruit, voorwaarts neerwaarts rijden en aan de ontspanning werken.
Het is fijn en goed dat je trots bent hoe hij nu loopt, maar ik kon niet weten hoe hij voorheen liep hé

Op de foto's loopt hij een heel stuk achter de loodlijn waar er tevens ook geen impuls is van vanachter. Een paard die een paar cm voor de loodlijn loopt zal ook verder kunnen ondertreden met de achterbenen. Probeer hem meer met het neusje eruit te rijden.
laverite schreef:@tommy10: je hoeft me niet zo aan te vallen. Ik zeg wat ik zie, als je niet tegen commentaar kan moet je geen topic plaatsen.
Ik kan toch niet weten hoe jullie paard voorheen was, ik zeg gewoon wat ik zie op de foto's.
Op deze foto is er wél spanning:
Als goedbedoelde tip: ik zou dit paardje niet te veel willen "oprichten" maar gewoon lekker 'back to basics" rijden en hem lekker vooruit, voorwaarts neerwaarts rijden en aan de ontspanning werken.
Het is fijn en goed dat je trots bent hoe hij nu loopt, maar ik kon niet weten hoe hij voorheen liep hé
laverite schreef:Ik kan toch niet weten hoe jullie paard voorheen was, ik zeg gewoon wat ik zie op de foto's.
laverite schreef:Op deze foto is er wél spanning:
laverite schreef:Als goedbedoelde tip: ik zou dit paardje niet te veel willen "oprichten" maar gewoon lekker 'back to basics" rijden en hem lekker vooruit, voorwaarts neerwaarts rijden en aan de ontspanning werken.
laverite schreef:Het is fijn en goed dat je trots bent hoe hij nu loopt, maar ik kon niet weten hoe hij voorheen liep hé
sanie22 schreef:Foto's zijn momentopnames he. Dan lijkt t soms weleens net ff anders dan dat het is.
Petje af hoor, dat het jullie gelukt is om hem zo te laten lopen. Headshaken is toch meestal iets waar je maar aan moet wennen.
Ik vind het een erg leuk paard. Heb vroeger ook een Darwin gereden, die had echt een superfijn karakter.
Heel veel plezier met hem!