Dagje fietsen met Pinky en Mysty!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kais

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 11:24

NaVy! schreef:
Zo schrikbarend dun vind ik ´m helemaal niet.. Je ziet geen ribben ofzo. Mag inderdaad misschien wat meer een buikje (bij de flanken ietsjes eraan..), maar ik vind ´m er goed uit zien!!

Hele leuke foto´s! En dat fietsen.. ging dat goed? Dat heb ik met Navy een keer geprobeerd.. Ging vrij aardig, tot we het industrieterrein opreden en Navy iets interessants zag. Deed heel even d´r koppie omlaag (touw in mijn stuur) merkte dat ze vast zat, en voor ik het wist was ik van mijn fiets afgesprongen en steigerde Navy mét een fiets die aan d´r kin bingelde.. Zagen we opeens een fiets vliegen.. Arm paard.. Gelukkig heb ik een oerdegelijke (en knalgele, maar ja, dat hoort als je een roze/paarse trailer hebt..) mountainbike en zijn we allen ongedeerd gebleven *LOL* Maar toch.. voor ik weer op de fiets klim met d´r..

Ik zou het touw sowieso nooit aan m'n stuur vastmaken, 1 rukje en je ligt eraf Clown Gelukkig is 't goed afgelopen Knipoog

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-02 13:45

Ik denk niet dat ze die expres vast had gedaan Kais Haha! Dat gebeurde toen ze haar koppie omlaag deed als ik het goed begrijp Lachen