Virtus door de jaren heen (nu ernstig ziek)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

PearllG

Re: Virtus door de jaren heen (nu ernstig ziek)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 20:46

Nou klinkt allemaal niet erg goed! Verdrietig Hopen dat hij er bovenop komt!
Mijn merrie heeft af en toe aanvallen waarbij zij ineens heftig met haar hoofd begint te schudden en tijdens het rijden welt ze nog wel eens haar oren laten hangen en daarna een beetje onwennig schudden met het hoofd. De DA komt waarschijnlijk morgen bloed trekken want die weet het ook niet meer..

As_Tommie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 21:47

nee dit klinkt niet echt goed nee...hopen maar dat het allemaal goed komt met dit mooie paard.

sterkte ermee Ach gut

Buggie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-07 11:16

abcde schreef:
als ik jullie was zou ik toch maar eens en verwijzing naar utrecht vragen! want zoals ik dit hoor weet jullie dierenarst niet waar ze moeten beginnen,
dit is bedoeld als zeer goede tip, want het zou zonde zijn als dit paard er niet meer boven opkomt!

Bedankt voor de tip, maar we hebben hem nu aan medicijnen en daar moet hij nu 2 weken aan. Als er geen verschil is dan gaan we ckr met hem verder kijken (utrecht oid). Onze dierenarts weet het idd niet meer, en de ander dierenarts waar we in juni zijn geweest wist het idd ook niet. Daarom zijn we op alternatieve wijze verder gegaan en proberen we nu dit maar als er nog geen verbetering is zal dat idd gebeuren.

nynkeline

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 14:56

Citaat:
Was dat in Oenkerk? Dan kan het wel kloppen ja want toen reed ik de orun met hem. Toen was ie nog hengst en hadden we begin mei examen. De dag na het examen hebben we hem gecastreerd en een maand later is alles begonnen...

ja in oenkerk vorig jaar, vondt het echt een machtig mooi ding!! Was wel vrij pittig kon je zo zien..is ie zijn hengstenuitstraling veell kwijt geraakt ofniet??

uffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 15:30

Wat een mooi paard, tis een mooie complilatie geworden.
En toch logisch dat je het hier neerzet, kan je ff je hart luchten

Ik duim voor je dat hij helemaal weer beter wordt. Er sneu voor jullie.

Heel veel sterkte Ach gut

Noppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 15:36

Sneue boel, Afke. Hoop houden dat hij straks weer opknapt....Sterkte ermee!

Buggie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-07 16:50

ingelover schreef:
Citaat:
Was dat in Oenkerk? Dan kan het wel kloppen ja want toen reed ik de orun met hem. Toen was ie nog hengst en hadden we begin mei examen. De dag na het examen hebben we hem gecastreerd en een maand later is alles begonnen...

ja in oenkerk vorig jaar, vondt het echt een machtig mooi ding!! Was wel vrij pittig kon je zo zien..is ie zijn hengstenuitstraling veell kwijt geraakt ofniet??

Ja toen was begon ie echt hengst te worden daarom hebben we hem gelijk daarna ook gecastreerd (wat we nooit meer doen op latere leeftijd, gelijk maar als ze jong zijn) en hij was natuurlijk nog jong...
Nu is zijn hele uitstraling idd weg, heel jammer. Maja hij heeft ook 7 maand niks gedaan dus helemaal geen bespiering meer.

Ja idd hoop houden...even afwachten allemaal

Nousa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 17:06

Ogh arm dier! Wel een heel mooi paard Ja