Bedankt voor de reactie. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Bedankt voor de reactie. zitake schreef:Ik heb ook nog met mistral gereden, fijn paardje. Ik geloof dat het een bwp' er is, is vroeger ook nog mishandelt geweest voor hij naar de rhille kwam. De rhille vind ik ook goed, maar een keer verder dan het b-brevet blijf je er stilstaan. Wel jammer, want het is er fijn om te rijden en paarden zijn ook top. Ik vind je netjes rijden.
yulan schreef:zitake schreef:Ik heb ook nog met mistral gereden, fijn paardje. Ik geloof dat het een bwp' er is, is vroeger ook nog mishandelt geweest voor hij naar de rhille kwam. De rhille vind ik ook goed, maar een keer verder dan het b-brevet blijf je er stilstaan. Wel jammer, want het is er fijn om te rijden en paarden zijn ook top. Ik vind je netjes rijden.
Nu je het zegt.
Mijn vorige lesgever heeft dit paard samen met haar vriendin gered.
Ze heeft me eens foto's getoont van vroeger.
De eigenaar keek er niet naar om, en de dierenartsen verklaarden hen voor gek dat ze zich nog wilden inzetten voor het arme dier.
zitake schreef:Ik heb ook nog met mistral gereden, fijn paardje. Ik geloof dat het een bwp' er is, is vroeger ook nog mishandelt geweest voor hij naar de rhille kwam. De rhille vind ik ook goed, maar een keer verder dan het b-brevet blijf je er stilstaan. Wel jammer, want het is er fijn om te rijden en paarden zijn ook top. Ik vind je netjes rijden.
Lang geleden dat ik die nog eens zag. Dat Mistralle hard?? Nou daar zat ik echt op zoals in een zetel.
Lekker zacht dus naar mijn gevoel
Maar het kan inderdaad gaan verschillen per persoon.
leuek foto's 
. Super fijne paardjes daar en leuke pistes
magli schreef:Euhm kan zijn dat Mistral vroeger Mistralle heette maar nu is het dus gewoon Mistral. Ik vind hem wel redelijk hard vooral als hij z'n rug begint te gebruiken en omhoog komt vind ik hem nogal hobbelig, vandaar. Denk ook doordat hij zo hobbelig was, dat ik mss iets raars deed met m'n handen bij de overgang, ik vind hem nl. echt moeilijk om uit te zitten ofwel is het het filmpje, want het is nogal korrelig.
Sommige paarden zijn idd niet braaf en makkelijk, zoals Ilke voor te springen. Maar wat ik bedoelde dat ze wel wat makkelijker zijn dan in onze manege, algemeen genomen hè. Ik zat in de hoogste groep, waar de meeste B hebben, ik ook. Met eigenaarspaarden heb ik nog nooit gereden. De lessenreeks heb ik van Evy gekregen.
Bedankt voor de reactie en voor de tip.
*had eigenlijk nooit gekeken naar de spelling
.*
Leuk! En Ilke is idd een haf.
Zoals ik al zei: Zelf heb ik nooit op die huurpaarden gezeten aangezien ik niet in groep drie geraakte het eerste kamp ..
Als je wilt weten waarom ofzo stuur dan maar een PB
maar in het algemeen over heel de manege gezien (inderdaad er zijn uitzonderingen niet veel maar ok
) zijn het brave paarden ik zeg niet dat ze niet moeilijk zijn maar vergelijken bij waar ik rijd zijn het daar wel hele brave paarden algemeen dan he!
yulan schreef:zitake schreef:Ik heb ook nog met mistral gereden, fijn paardje. Ik geloof dat het een bwp' er is, is vroeger ook nog mishandelt geweest voor hij naar de rhille kwam. De rhille vind ik ook goed, maar een keer verder dan het b-brevet blijf je er stilstaan. Wel jammer, want het is er fijn om te rijden en paarden zijn ook top. Ik vind je netjes rijden.
Nu je het zegt.
Mijn vorige lesgever heeft dit paard samen met haar vriendin gered.
Ze heeft me eens foto's getoont van vroeger.
De eigenaar keek er niet naar om, en de dierenartsen verklaarden hen voor gek dat ze zich nog wilden inzetten voor het arme dier.
magli schreef:Ann ken ik niet.