Manege of eigen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Boogiegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-02 11:07

Yentl schreef:
kan je niets van zeggen,lage neusriemen hebben ook zijn functie, je kan dat niet van een foto zeggen dus ik zeg;allebei!

ja precies...

dus als ik volgend jaar een foto van Passion hierop zou zetten is het ook een manegepony omdat hij dan misschien lage neusriem heeft, geen kieffer dressuur zadel, wat dikkere vacht(in winter dan), lange manen, niet getoiletteerd... Verward

Angelique18

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-02 11:08

Ik ga voor manege pony!

FotoDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-02 11:51

Nou Vooruit ik doe ook een gok.....

Het was een manege pony en nu van jou???????????
(dat zou leuk zijn)...... Haha! Haha!

Mon-nikky

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-02 12:37

ik ga voor manege (wel een schattig paardje hoor)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-02 13:07

geen idee waar dit topic goed voor is.
Manege paarden zien er lang niet altijd slechter uit dan eigen paarden. Ik ken zat eigen paarden die er slechter uit zien dan menig manege paard.
Het tuig: Hon heeft ook een doodsimpel goedkoop zadel en hoofdstel, is ze nu manege paard???
Een manege paard doet IMO niks onder voor een eigen paard. Ik heb er zelf meer respect voor, altijd maar die jong rondsjouwen terwijl ze gelijkertijd in de bakkes gerukt worden en vooruit geschopt worden (omdat het ruitertje nog niet snapt hoe het werkt).

Als je het mij vraagt een nutteloos topic, hoewel het wel een leuk beestje is, alleen moet iemand even naar die neusriem kijken, behalve dat ie scheef zit, zit ie ook erg laag.

Suzzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-02 13:07

Ik denk een manege. Ik vind idt eigenlijk een beetje een rare vraag. Zo kan idd van alles wel vragen wat het is. kijk naar tinkernikky. whahahahaha

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-02 14:13

bij ons in de buurt loopt er geen 1 paard of pony zo bij hoor, en dat zijn allemaal eigen paarden duzz.
hoeft natuurlijk niet, kan ook wel een eigen paard zijn maar toch vind ik het op een manege paard lijken. waarom moeten wij dat eigenlijk allemaal gokken?

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-02 14:28

maar, ff vraagje, is Tos dan een manegepaard-look met zijn lange manen en beentjes niet opgeschoren?

Je kunt niet op het uiterlijk oordelen!

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-02 14:35

pfff net alsof je aan tuig kunt zien of het een manegepony is... je wilt niet weten met wat voor tuig ik op Flair reed toen ze nog niet van mij was, maar het is toch echt geen manegepony geweest Verward

Ik heb dus geen idee of dit een prive of manegepony is, ik vind de pony er wel goed uitzien, niet getoiletteerd maar dat is Flair ook niet altijd.

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-02 14:44

Zit die neusriem nou zo raar of denk ik dat zo maar??

ik denk een manege pony

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-02 14:56

Nou, Shiloh, wat is het nu dan?

WennieJ88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-02 15:14

Jah wat is het nou!

Ik vind het 'n manege pony als je kijkt naar het hoofdstel en zadel maar als je dat dekje weer ziet danweer niet vind ik want manege dekjes zijn op 1 of ander manier altijd vaal of kapot en van dat koedkope dan maareh zeg het gewoon.... Lips are sealed Lips are sealed

Mutzzzzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-02 15:41

Ik ga voor manege. Ben ondertussen wel erg benieuwd wat het juiste antwoord is. Wanneer ga je dat bekend maken?

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-02 15:53

manegepony!!
en... wat is het?

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-02 16:29

ik gok op manege pony

en....en.... wat is het?

mijntjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-02 16:40

nou vertel! wat is het manege of eigen???????

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-02 16:45

Ik denk een eigen paard, meestal hebben manege pony's niet zo'n mooi sjabrakje. (manen zeggen nix, bij ons opp de manege zijn de manen juist allemaal kort en mijn vriendin heeft een pony met super lange manen en een met korte manen.)

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-02 16:50

Is het meisje op de foto toevallig Barbara uit Ede? Haha!

jamylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-02 17:13

Ik snap ook niet waar dit topic goed voor is.Ik vind,net als stef, dat maneges soms ook goede zadels hebben enz.

Toch,als ik moet beoordelen,vind ik dit nou echt een typische manege pony.Maar dan zal je altijd wel weer zien dat dit een eigen-pony is... Knipoog

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-02 18:46

manege! pony

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-02 18:56

saffielover schreef:
Jah wat is het nou!

Ik vind het 'n manege pony als je kijkt naar het hoofdstel en zadel maar als je dat dekje weer ziet danweer niet vind ik want manege dekjes zijn op 1 of ander manier altijd vaal of kapot en van dat koedkope dan maareh zeg het gewoon.... Lips are sealed Lips are sealed

Niet altijd! Bij ons op een manege hebben ze sinds kort allemaal nieuwe, dikke groene fluwelen dekjes, echt supermooi. Ze hebben sindskort ook allemaal niet lichtbruine hoofdstellen, martingaals aan elk hoofdstel en sommige nieuwe borsttuigen in dezelfde kleur, echt supermooi!

Tuig en uiterlijk zegt niks, als er nou een manege is met dure kiefferzadels ?( kan me niet voorstellen,maar stel!) zijn dat dan allemaal eigen paarden ?

IK vind het een vaag topic! maar ik zou het niet weten.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-02 21:35

Ok ik zal het jullie vertellen.......

Het is inderdaad zoals vele van jullie zeiden een manege pony...

Het was inderdaad een stomme vraag, maar ik wilde gewoon weten wat jullie zouden denken.

De pony heet Kazan en staat op Manege de Heideruiter in Goirle. (vlak onder Tilburg) Deze foto is van ongeveer 3 jaar geleden. En ik zit erop. Inderdaad de neus riem zit heel erg scheef, maar ja, kan gebeuren toch? De foto was een paar lessen gemaakt voor dat er een onderlinge dressuur wedstrijd zou komen. Toen was Kazan namelijk mijn lieveling. Ik wilde zien hoe mijn (eigen) dekje stond, en had dus ook maar meteen de hoefjes ingevet. Dat dekje was dus van mezelf. Deze foto is niet tijdens een les gemaakt, en een cap is wel degelijk verplicht bij ons op de manege. Maar dit was gewoon na het poetsen even erop en een foto

CHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES

Nou ja, ik sluit maar weer af want het bericht word al weer veeeeeeeeeeeeel te lang.....

Groetjes

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 00:18

#Ymke# schreef:
martingaals aan elk hoofdstel

Waarom? Heeft elk manegepaard daar een hulpteugel nodig Verward

Reem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 00:28

Bij ons op de maneg loop elk paard en pony met een gewoon bit en een lage neusriem, niks geen hulpteugels..

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 01:16

KimS schreef:
ik gok op manege, omdat de vetlokken niet geknipt zijn, de manen lang en de staart ook heel lang.

Wat is dit voor rare opmerking? Mijn paard heeft ook lange manen (staart moet nog groeien maar daar heb ik het niet over Haha!)...betekent dat dat hij er als een manegepaard uitziet??