Kylan:
Dat valt te proberen ja 
Furytjj_04:
Bedankt
Enkel is er dit keer niets van mijn fototechnieken te zien, ik stond lam aan de kant te kijken. Hahaha.
Mandy13:
Een zweep is niet enkel om een lome pony vooruit te slaan, hoor
. Wat dacht je van een weigering op het juiste moment corrigeren of een onzekere sprong op het juiste moment bevestigen?
Al heeft ze de zweep ooit lessen niet nodig, ik zou niet willen dat ze zonder ging rijden.
Kimmie_Girl:
Waarom scannen? Als er iets in zit, komt het er toch vanzelf uit? 
Zit er niets in dan trainen we gewoon stug door en zit er wel iets in dan is dta binnen nu en 2 maanden vast te zien..
. Komt er iets is het welkom, komt er niets dan heeft ze gewoon een jaartje 'rust' gehad en wordt ze aankomende zomer opnieuw gedekt (als ze wel dragend is nu krijgt ze aankomend jaar een jaar rust). Klinkt misschien gek, maar ik zou er niet zo mee zitten; wel of niet.. 
Haha, mijn en Pride. Mag ik nog éven uitstel? 
Pride wordt pas over enkele maanden 3. We hebben nu 1 dag in de week dat we met haar 'trainen'. In die ene dag doen we de ene keer longeren, dan wandelen, dan zadel op, dan een keer erop zitten. Oftewel; veel afwisseling en alles op zijn dooiste gemak. Tot nu toe gaat het super maar Pride en mij in actie, zal nog even op zich moeten wachten, hihi.
Maureentjuhh:
Bedankt 
Zie ook het commentaar boven in de tekst. Iedere ruiter heeft zijn/haar trainingspunten. We zijn er ons van bewust en werken hierop in de wekelijkse springles.
Jij weet als geen ander hoe'n (h)eerlijk pony Fleur is, maar mét forse gebruiksaanwijzing. En daar tast Laura super doorheen, maar daar is haar zit (enkel in de sprong want als je tijdens de dressuur geen goede zit hebt is ze niet nagefelijk) wel iets door achteruit gegaan. Nu aan ons/haar die weer helemaal op te werken