Zo ik ben gelijk even gaan kijken! En Jauke doet alles zo leuk en braaf he! Hij is echt mooi, en die hond erbij is ook leuk om te zien! Volgens mij kan die echt wel tig trucjes he? Geweldig!
Weet je wat ook leuk staat, (als je het vertrouwd!) je hond tussen de voorbenen van het paard laten zitten als het paard ook zit. Ziet er altijd leuk uit. http://www.paardenshows.nl/hond_paard.html Zoals hier dus.
ik ben dus de fotograaf van die dag ..: we hebben dat wel geprobeerd; de hond tussen de benen of onder het paard..maar Jauke werd errug enthousiast en probeerde Baruti met zn hoefje te aaien ofzo ... voor het fout ging heeft Daan dat dus maar opgegeven Enne..tis niet perse denk ik dat Amable , Jauke niet vertrouwt..maar Baruti vertrouwt Jauke echt voor geen meter!!!! T was vooral de danken aan de absolute gehoorzaamheid van de hond dat ie zo dicht bij het paard kwam ...Jauke is ook zoooo enthousiast ..dat kan best eng zijn hoor
die foto van mij met die tel is erg verrot (vind ik zelf), maar ik moest ook zooo hard lachen
Het ziet er op de foto's idd super vertrouwd uit, maar helaas vindt Baruti het allemaal toch wel heel erg spannend. Jauke vind alles best, maar Baruti wordt super zenuwachtig. Hij doet de dingen wel die ik van hem vraag, maar voelt zich er duidelijk niet comfortabel bij. Je ziet ook op de foto's dat hij toch op afstand van Jauke blijft. En Jauke heeft op ieder plekje van zijn lichaam "een knopje" dus overal waar je hem tijdens zo'n training aanraakt komt er een reactie, iets wat Baruti nog enger vindt Ik vind het jammer dat Jauke niet bij huis staat, dan zouden hond en paard nog beter aan elkaar gewend zijn.
Wat een geweldig paard! Ontzettend mooie uitstraling, Ook nog eentje met van dat 'oude' bloed erin heb ik 't idee Blijd die minder moderne friezen toch het mooist vinden, de forsere friezen. Haha, die renfoto, wat kijkt hij sjaggerijnig!!
Sommige foto´s zijn de moeite waard om in te zenden voor een wedstrijd. Die van dat Jauke wil mee praten met Saskia is bv heel gaaf en uniek en een krachtig, vrolijk beeld.
Dank jullie wel! Lusitana > aan wat voor wedstrijd denk je dan? Een gewone fotowedstrijd ofzo? Want ik vind de foto leuk maar kwalitatief niet bijzonder.
Wat een leuke foto's! Leuk dat paard & hond zo goed met elkaar over weg kunnen. Die ingevouwen foto, vind ik wel erg grappig! Die zie je niet vaak bij VD.