Ulko (fries) @t work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Solide

Re: Ulko (fries) @t work

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 17:43

Hmmm ja ik denk dat boven al genoeg is gezegd over je houding en hoe het complete plaatje eruit ziet.
Zelf vind ik het er ook totaal niet vriendelijk uitzien. Sterker nog, ik heb het idee dat je het paard in de weg zit Bloos! Sorry als ik je hiermee kwets. Maar kijk eens naar je binnenhand en daarbij je houding is om te huilen. Bloos

Maar verder leuke teddybeer is het zeg Haha!

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 17:44

Misschien is poetsen wat???
volgens mij heb je hem uit de wei gehaald en een zadel er op geflikkerd...
Zand onder zadel is niet fijn.
Hij lijkt wel 50 en is pas 8 (al;s ik het goed las)
Ik vindt dat er wel eens een ander zadel op mag kopen. Je hakken uitdrukkken en waar is je cap?????
Ik heb laatst een ongeluk gezien van een vrouw die GOED kan rijden ze viel en haar cap was geschuurd heel de achter kant lag er of.. Denk na als ze geen cap op hd was dat haar schedel geweest...
Ga eens op je KONT zitten, benen op hun plaats en niet zo ver achter de singel.
Schouders, heupen, hakken op één lijn.
Handen goed je hebt piano handjes.
hummm meer commentaar niet voor deze keer.

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 17:45

mooie fries, maar sluit me aan bij de rest van het advies wat gegeven is.
Ik mis je cap, je rijd met gympen ( wil je je benen breken?) en je houding is (netjes uitgedrukt) niet zo best. of je nu springt of niet, die beugels mogen echt wel langer en je benen ( vooral) voeten zitten ergens waar ze niet horen te zitten.
Krijg je les? Probeer eens wat aan je houding te werken en aan de ontspanning, paard moet niet in de krul, komt straks vanzelf wel als jullie beiden ontspannender rijden. Succes, vind het een heel leuk dier en met les word het vast en zeker beter!

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 17:46

leuk beestje Lachen
je binnenhand is volgens mij best wel erg streng. probeer ze als je paard nageeflijk loopt je handen weer terug te plaatsen.

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 17:52

Ik vind ook dat je erg onverantwoord bezig bent.
Kan weinig vriendelijks aan de foto`s ontdekken.

Dat je met gympen rijd, is in mijn ogen als een ontzettend grote fout die je maakt, maar als je het dan toch perse wilt doen, hou je voeten dan tenminste op de juiste manier in de beugels. Zo zijn de gevolgen niet te overzien als het fout gaat.

Nogmaals, ik kan hier niks vriendelijks aan vinden dus kan je ook alleen maar zeggen: Neem les. Dat helpt.

witteneus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 17:57

k kan niet echt zien dat het paard het super leuk vind ofzow

Ambertjee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 18:00

Leuk paard Knipoog
Commentaar is al gegeven Lachen

Maar wat ik wel wil zeggen dat je hem door je houding soms erg in de weg zit in zijn mond Knipoog

gr, Amber.

marijkuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 18:07

er is al veel gezegt over je houding en beenligging, je beenligging zou een stuk kunnen verbeteren als je met paardrijlaarzen gaat rijden, zo heb je een beter gevoel met je benen/voeten en zullen ze ook 10 keer beter blijven liggen..
- misschien kun je een ander bit proberen wat minder scherp in de mond in dan loopt je paard vast meer voorwaarts..

verder heb je een leuk paard en ik denk als je aan wat punten gaat werken, jullie best een leuk stel kunnen worden!

Piacente

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 18:10

Leuk beestje
Je trekt je hakken extreem op, je bent soms het dekje aan het aandrijven ipv het paard, dat je er niet met je kuit bij kan is geen excuus...Verder haar vast, cap op geschikt schoeisel!!

jillxnena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-07 18:13

mensen ik zeg tog niet voor niks dat je het er niet ni hoeft te wrijven!! :S en nog wat kom hier bij mi op de stal kijke als ik onvriendelijk rij! en Ik ben 1.40 en ik kom niet aan de buik en het is peter als jullie nu niet meer reageren dan kan ik hem late vervalle;)

IkbenMarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 18:14

Plaats dan geen topic.

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 18:16

Ik vind het afschuwelijk om naar te kijken !

Dat je zo klein bent hoeft nog niet te zeggen dat je je hakken op moet trekken dat is een laf excuus .. En waarom heb je die martigaal om ?! Dat si toch helemaal niet nodig ?! Paard loopt veelste diep jij zit te ver naar voren .. Neem eerst maar is goed les.. Knipoog

jillxnena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-07 18:23

dan kap met die poedersuiker berichten want jullie zijn onzin aan het plaatse met je onvriendelijkheid! Dat slaat 10 keer nergens op en dit is 2 jaar geleden verbetering zien?? kijk dan: Didi at jump work en Nena @t work

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 18:25

Zou eerst is even je bericht aanpassen .. hier snappen mensen niks van.. Knipoog Maar nee, ik vind het er oerslecht uit zien ! Knipoog En niks minder of meer..

IkbenMarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 18:28

Dit is gewoon een indruk die de meeste mensen van je foto's krijgen. En je loopt dit risico gewoon als je een topic opent op bokt. Ze willen vast niet gemeen overkomen maar geven gewoon hun mening uit jouw foto's ! Probeer wat met die tips te doen en niet zo afstandelijk terug te reageren.

Ezter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 18:31

jillxnena schreef:
mensen ik zeg tog niet voor niks dat je het er niet ni hoeft te wrijven!! :S en nog wat kom hier bij mi op de stal kijke als ik onvriendelijk rij! en Ik ben 1.40 en ik kom niet aan de buik en het is peter als jullie nu niet meer reageren dan kan ik hem late vervalle;)

Zoals ik eerder al zei, dat is juist de ultieme reden om je hakken niet zo op te trekken!!! Als je met jouw lengte, op dit paard, zelfs met deze (aan de korte kant) beugellengte je hakken gewoon fatsoenlijk uitdrukt kun jij gewoon drijven hoor! Maar...als je je hakken zo hoog optrekt ja dan zit je met je kuiten op het zadel of het dekje te werken en daar voelt je paard dus niks van.

Snap je het nu? Misschien moet je tussendoor de tips en uitleg ook eens lezen in plaats van iedereen stil willen houden, er staan toevallig hele nuttige dingen tussen.

jillxnena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-07 18:33

nou iedereen, sorry voor mijn bericht, maar ik wil alles zijn behalve iemand die onvriendelijk rijd! .. Maar toch iedereen kijk op mijn andere topic en laat deze alsjeblieft vergaan,, Dank jullie wel

jillxnena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-07 18:49

Nou mensen omdat er zon slechte dingen in mijn rijstijl zijn op een paard wil ik er even foto's bij zetten van mij op een pony om te kijken wat jullie daarvan vinde:
Afbeelding
Dit ben ik met Didi
Afbeelding
Dit ben ik ook met didi
Afbeelding
Dit is nena mijn fjordjee:)
Afbeelding
Dit ben ik met didi in de wei bij didi
Afbeelding
Dit ben ik ook op didi bij weber..
Dankjullie wel, ik denk dat jullie hier een hele verbetering zien;)

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 18:51

Ga voortaan gewoon niet meer op zo'n groot paard zitten .. maar gewoon op je eigen pony.. Dit ziet er een stuk beter uit ! Ook niet nog geweldig maar een stuk beter Lachen

jillxnena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-07 18:52

geweldig rijd niemand;)

IkbenMarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 18:53

Dit is al een stuk beter. De combinatie klopt beter. Alleen kan ik je houding niet erg goed peilen omdat je bijna op alle foto's in de verlichte zit zit.

Drifandi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 18:54

ik zou je beugels wat korter doen, verder wel leuke pony!!
Pas je wel op voor de stenen bij die sprong?

jillxnena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-07 18:55

Jaa,, dankjulliee wel

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 18:59

blokje schreef:
Misschien is poetsen wat???
volgens mij heb je hem uit de wei gehaald en een zadel er op geflikkerd...
Zand onder zadel is niet fijn..

Hier wil ik nog even op reageren. Wat is dit voor onzin opmerking? Ik trek mijn paarden ook zo van de wei om te gaan rijden, poets ze dáár waar het nodig is (rug, benen, meer niet) en "flikker" het zadel erop. Iets mis mee dat niet iedereen er keurig uit hoeft te zien?

Marloess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 19:00

Ik vind het er niet echt super goed uitzien, maargoed alles kan verbeterd worden.
Ik zou ten eerste je beugels een aantal gaatjes langer doen, vind 'ik spring normaal' niet echt een excuus maargoed.
Verder zou ik proberen je benen lang te houden en niet op te trekken.
Succes er verder mee.