ik probeer alleen maar laag en rond te rijden maar dat valt gewoon niet mee omdat ze altijd heel fris en voorwaarts is

soms lukt het zeker alleen deze dag was een "slechtere"dag...
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

en bedankt voor de leuke reacties

naadje24 schreef:@ sunnymay:
ik probeer alleen maar laag en rond te rijden maar dat valt gewoon niet mee omdat ze altijd heel fris en voorwaarts is
sunnymay schreef:naadje24 schreef:@ sunnymay:
is ook niet makkelijk bij een jong paard. vind het al lang al knap dat je zo op haar rijdt ondanks je angst! in ieder geval succes met verder trainen, totdat je een juiste koper vindt. Fris en voorwaarts wekt nu je angst op, maar echt... later... dan heb je er alleen maar heel veel profijt van! zijn wel de werkwillig paarden!

Oscar schreef:Zo, ik heb even grote schoonmaak gehouden in dit topic
Nog even een berichtje voor Ilona1980: ik heb je reactie verwijderd, het is niet netjes om andermans topic te gebruiken om je verhaal te doen. Als je wilt dan mag je zelf een nieuw topic openen en daarin je verhaal vertellen.

Verder is het een bloedje
khirshanta schreef:pas 3 jaar en dan al onder het zadel?
Niet mijn keuze, maar goed
Ik heb trouwens sterk de indruk dat je haar in de krul trekt, en niet dat je haar in de krul vraagt. Hou er rekening mee dat ze erg jong is, en ook haar balans onder het zadel nog wat zal moeten vinden. Doordat je haar in de krul trekt (en ze haar neus onder de loodlijn heeft, en zich verzet) drukt ze zich inderdaad weg in de rug. Richt je misschien voorlopig meer op de ontspanning, en laat haar anders ipv longeren even flink uitrennen in de bakVerder is het een bloedje

en je zit idd echt niet beroerd hoor!
..
.
kekaro schreef:pas 3 ? ze is toch van april 2003....dan is ze bijna 4 en nog niet eens zo heel lang onder het zadel!
normale leeftijd om een paard in te rijden.
blijven mooie foto'sen je zit idd echt niet beroerd hoor!

absoluut geen baby meer hihihi
kekaro schreef:mutsie hahahaha in je advertentie staat 04
jullie hebben een keurig schema en het is zeer zeker een sterke merrieabsoluut geen baby meer hihihi

T3mptati0n schreef:Ik ben verlieft![]()
moet ik nog meer zeggen?![]()
Wat een ontzettend lekkerding, en wat een uitstraling heeft ze onder het zadel
Grmmbl, tis dat ik geen geld heb, anders had ik haar gekocht

kan me voorstellen dat menig amazone daar jaloers op is