Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
bambi76 schreef:Leuke combi.
Zou graag wat meer ruggebruik zien komt ook door spanning, maar dan zit je zelf ook stiller. De rug wordt nu te vaak eruit gedrukt en vast gezet. Tevens zou ik wat meer buiging en stelling zien om het binnenbeen. Dat de schouder wat mooier voor de massa geplaatst wordt.
De verzameling en gedragenheid moet ook nog wat meer.
Maar dat geef je zelf ook aan.
En indd die muziek juist bij een hectisch/druk paard zou ik iets rustiger muziek kiezen.
fresco schreef:Mooie combinatie!
Maar klopt het dat je paard wat minder op links voelt?
Ik vind haar rechtsom fijner lopen als linksom, daar is ze net niet helemaal in balans.
Remember schreef:KarinvdM schreef:Mag ik vragen waarom je ervoor hebt gekozen om in stap binnen te komen?
Ik wilde wat anders, iedereen komt in draf/galop binnen![]()
Lorsina schreef:Ik vind het storend om naar te kijken.....
Remember schreef:Ik vind Shine in haar beweging juist níet druk en hectisch (een Tuschinski bijv. valt bij mij onder de categorie hectisch) en daardoor vind ik de muziek passen. Het is ook niet dat ze spanning opbouwt juist op de muziek, het is de hele entourage eromheen. Rustigere muziek zal niet veel schelen in de spanning dus, plus dat ik denk dat het gehele gevoel als je ernaar kijkt 'te mat' wordt, omdat ze nog krachtiger en meer van de grond af moet gaan bewegen.
Skitter schreef:Tja 4e worden, met dit?!Hoe slecht waren de anderen
Grapje natuurlijk
batje schreef:Ik heb helaas geen geluid op deze pc, maar het is leuk je weer eens in actie te zien!
De kur is inderdaad redelijk gespannen, maar daar kan ik me iets bij voorstellen (die boxen zíjn ook gewoon eng..) verder ziet het er heel fijn uit.
ElskedZ schreef:
Daarnaast geniet lekker van je paardje wat onder je kont zit.
Klasse hoor, wat jij met je paardje qua prestaties neerzet!
Citaat:je zou eigenlijk een keer in de buitenbak thuis je kur oefeningen moeten laten zien hier op bokt, dan kan iedereen zien hoe het eruit ziet in de training, zonder spanning, met beter ruggebruik, schwung, en een rustig been van de ruiter