Doe ik niet meer
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Doe ik niet meer

Marigold schreef:hoi, ziet er leuk uit, fijn dat het zo vooruit gaat!
ik vind je beugels kort, zou ze zelf echt een stuk langer maken.
verder lijkt het me leuk om een foto te zien van het zadel, gewoon zo zonder iemand erop.
ben gewoon benieuwd wat voor zadel het is.
mijn fjord is ook zo bol, ik rijd dus zonder zadel, heb er wel 1 liggen, maar past haar niet.
misschien past die 'jou' haf wel pm je wel ff, misschien woon je in mn omgeving?
I edereen van de stal vind ze lang

Ik zou het heel graag willen en ik ben ons mam alle voordelen aan het voorleggen

> Dat neusje moet eruit!
hehe..
Morgen hopelijk weer nieuwe fotos. als Iris ze wil maken
Dus ik kan zelf geen zadel kopen. Er ligt wel een Australian (of american) stockzadel. Die past ook. 
Rocamor schreef:Dat jij geen zadel kan kopen, omdat het niet je eigen paard is, is euhm laat ik het netjes zeggen, kul. Er zijn genoeg verzorgers van paarden die hun eigen zadel voor het paard gekocht hebben (was er zelf eentje namelijk).
Wat singasong ook al een beetje wil zeggen, is dat je je paard nu pijn doet, dat wil jij toch ook niet?
Als je zelf een Wintec zou kopen, dan kun je de boom nog verwisselen, mocht je ooit nog een ander vz of een eigen krijgen, kun je er een passende boom bij kopen.
Mocht je nog op zoek zijn naar een hafzadel, ik weet nog een bijna nieuwe te koop voor niet teveel geld, van mijn buurvrouw (die is overgestapt op boomloos)
Het zijn paarden van de eigenaar van de stal (manege achtig). Maar gewoon het paard wat ik vaak rijdt en veel poets etc. Dus een soort van verzorgpaard. Verder ga ik hier niet op in
Ze word ook ingezet in de lessen. 

probeer het om te beginnen eens wat verder naar achteren te leggen en let op dat het niet gewoon weer naar voren schuift (als het schuift dan past het dus sowieso al niet.)
uiteindelijk moet de pony jouw hand zoeken en volgen.