Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
[***] schreef:
Bij shows van de Spaanse rijschool of wat dan ook, ja, daar hoort het gewoon bij. Die paarden is het waarschijnlijk op een goede manier bijgebracht.
Het leren steigeren van een shetlander puur voor de lol vind ik niks. Vaak omdat het dus verkeerd wordt aangeleerd en omdat je het ze moeilijk weer af leert als ze het ook voor de lol zelf gaan doen.
Cyntje schreef:Lijkt wel een hype te worden dat steigeren
caaro0 schreef:Cyntje schreef:Lijkt wel een hype te worden dat steigeren
maar ik heb tot nu toe nog niemand gehoord over hoe je het je paard op een goede, vriendelijke manier kunt aanleren
caaro0 schreef:TÍS MIJN PAARD NIET HE ook niet mijn keus om het dier dit aan te leren, en ik zou het ook zeker anders aangepakt hebben..maar ik het alleen vastgelegd..
caaro0 schreef:ik zal lisanne even op dit topic wijzen,, maar hopelijk staan er dan ook wat tips voor haar bij waar ze wat aan heeft..dus de berichten die hierna komen,, hou het een beetje aardig,, ze is ook pas 12 he,, het meisje..
caaro0 schreef:Cyntje schreef:Lijkt wel een hype te worden dat steigeren
maar ik heb tot nu toe nog niemand gehoord over hoe je het je paard op een goede, vriendelijke manier kunt aanleren
caaro0 schreef:ik zal lisanne even op dit topic wijzen,, maar hopelijk staan er dan ook wat tips voor haar bij waar ze wat aan heeft..dus de berichten die hierna komen,, hou het een beetje aardig,, ze is ook pas 12 he,, het meisje..
cle0o_o0 schreef:caaro0 schreef:ik zal lisanne even op dit topic wijzen,, maar hopelijk staan er dan ook wat tips voor haar bij waar ze wat aan heeft..dus de berichten die hierna komen,, hou het een beetje aardig,, ze is ook pas 12 he,, het meisje..
Dus? toen ik 12 was had ik toch wel wat meer respect voor m'n pony.
l0rdJ schreef:als eerste, moet ze maar eens naar de winkel fietsen. en een boek over vrijheidsdressuur halen, daar kan ze ten eerste lezen, wat het uberhoud in houd, en hoe je het je kan aanleren, aan je paard. Vrijheidsdressuur, is paardvriendelijk, en zo ziet dit er(sorry) niet echt uit.
caaro0 schreef:TÍS MIJN PAARD NIET HE ook niet mijn keus om het dier dit aan te leren, en ik zou het ook zeker anders aangepakt hebben..maar ik het alleen vastgelegd..