Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Shiloh schreef:Misschien een beetje stom om te zeggen hoor. En misschien word dit bericht ook wel verwijderd. Ik probeer het ook zo aardig mogelijk te zeggen. Maar ik vind het een beetje vaag dat manege pony's niet mee mogen doen. Want de manege pony's zijn meestal toch wel de liefste en trouwste van allemaal. Ze zijn misschien niet altijd even mooi, of altijd even snel of weet ik veel wat. Maar dat maakt ze niet minder dan eigen pony's of verzorg pony's. Draag jij maar eens 3 a 6 verschillende kinderen op je rug per dag!!!!
Hierbij wil ik zeggen, dat ik vind dat manege pony's de leukste pony's en liefste pony's zijn die er bestaan. Bovendien een half linger is een halflinger......
Misschien word dit berichtje verwijderd of weet ik veel wat, maar ik heb ook gewoon maar recht op mijn mening hoor....
Verder vind ik dit echt een super leuk idee hoor, daar niet van. Maar het zijn wel altijd de eigen pony's de het ere plaatstje krijgen.... misschien mogen manege pony's ook wel eens in het zonnetje worden gezet.
Dit was mijn mening...... groetjes
Boogiegirl schreef:ik ben het ook met Siloh mee.
eigen pony's zijn echt niet beter dan manege ponys. integendeel eerder!
Shiloh schreef:...
Misschien word dit berichtje verwijderd of weet ik veel wat, maar ik heb ook gewoon maar recht op mijn mening hoor....