hai hai, ik zie dat je (zoals al gezegd) een beetje een stoelzit hebt. Heb ik ook dus ik kan je ook vertellen dat het echt érg lastig is om dat af te leren dus let er goed op want voor je het weet heb je het aangeleerd! Samen met mijn nieuwe instructrice gaat het wel steed beter. een oefening die ik vaak moet doen is niet alleen mijn onderbeen, maar mijn hele been een stukje van het zadel af houden en dan naar achteren leggen. Zo voorkom je dat je alleen je onderbeen naar achteren legt. Verder rijd ik erg vaak zonder beugels, en dan je been gewoon laten hangen, ook dat is een goede oefening! SUcces nog!
Oh oke sorry daar had ik overheen gelezen! Toch is het wel slim op erop te letten dat het niet erin sluit (je benen naar voren leggen) Maar ik weet van mezelf dat ik het op het ene zadel veel meer heb dan op het anderen:) Dus het zal op dat grote paard misschien wel minder zijn:)
Je zit echt keurig rechtop! Maar probeer om niet té recht te gaan zitten. Je steekt hierdoor je benen soms wat naar voren en af en toe lijkt het af je je rug hol trekt, wat er een beetje gespannen uitziet. Maar het algemene beeld is hardstikke netjes hoor En nog gefeliciteerd hè!
Ik moet idd mijn benen meer naar achteren leggen.. En die holle rug klopt ook wel.. Ik heb scoliosche en daardoor is mijn ruggengraat niet recht.. Ik zal er op letten verder bedankt
Ziet d'r netjes uit rikst Probeer je hakken uit te blijven drukken! De rest van de tips zijn geloof ik al gegeven in het topic dus die ga ik niet nog een keer zeggen. Voor het plaatje ben je idd een beetje aan de grote kant, maar ik lees dat je nu meestal op een paard rijdt, ik denk dat je daar beter op past In ieder geval gefeliciteerd met je diploma
Bedankt Ik rijd deze pony vrijwel nooit meer Alleen omdat ze best klein is.. En er niet veel beginners opkunnen ( ze heeft nog al een eigen wil en kan soms een draak zijn ) rijd ik er op om haar aan te pakken enzo