Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mientjeuh schreef:Paljassofie schreef:en wat bedoel je met "niet de makkelijkste weg?"
Omdat je evengoed een paard met alle knopjes erop had kunnen kopen, dat al fatsoenlijk liep
fransje23 schreef:Wat een mooie forse draver!!!
Jullie zijn echt enorm vooruit gegaan hoor. Je bent zeer zeker op de goede weg!! Van hoofd omhoog en weggedrukte rug naar stukken ontspanning. Je zal zien dat de ontspannen stukken steeds langer gaan duren en op een gegeven moment ben je niet anders meer gewend.
En die galop gaat ook met veel oefenen vanzelf beter.
Ik ken geen ras die zo werkwillend is als de draver dus het komt vast goed!
maar werkwillend is eigenlijk niet echt een karaktertrek van Beau
, hij is niet echt de typische draver, wel overgevoelig enzo, maar er zit echt een kop op
ogja, er moet wat van alles zijnmilo schreef:nu even je houding oppeppen en het plaatje is compeet!! goed werk hoor!

bonitobol schreef:Mijn complimenten, jullie zijn beiden erg veel verbeterd.
Fijn dat je zo je best doet, jullie komen er wel!
succes
, heel vershil met vroeger
naresha schreef:Jullie zijn echt enorm vooruit gegaan!
maar ik weet niet of ze drachtig is of gewoon een beetje dik, maar als ze
wat dunner zijn/worden gaat het onstpannen en actief gebruik van de achterhand
ook makkelijker dan hoeven ze niet een mega buik meet te slepen en te ondersteunen..
maar de progressie is er dus ga zo door!
hij staat 24u per dag op een weide van 4ha = rond en gezond
Sylf schreef:In 1 woord WOW !
Ik heb jullie topics zo'n beetje gevolgd door de tijd heen, en ik moet zeggen dat ik respect heb voor jullie ! Ik zou nooit zoveel geduld hebben, en ik kan zeer goed begrijpen dat je af en toe tegen jezelf moet vecjten om niet af te stappen , maar als je dit resultaat dan ziet ! Dat moet echt kicken zijn, daar kon je in het begin waarschijnlijk niet van dromen. En is het niet zo dat jullie in het begin alleen maar op een weide konden rijden? Of heb ik dat nu mis?
In elk geval chapeau en doe zo voort !
Groetjes Sylf
hij kan echt nog steeds heel hard klieren en het staak-en-steigerprobleem is nog steeds niet opgelost
. Maaaaar, nu kunnen we toch af en toe WEL blij zijn
het is heel leuk om te weten dat hij het toch kan
AstraGirlie schreef:Is jouw draver ook soms gemakkelijk stijf in het begin?

Paljassofie schreef:dankjewel, ja ik doe mijn best wel, maar verlies toch nog erg vaak m'n geduld. Later voel ik me dan altijd zo schuldig, maarja, moet gewoon leren rustig blijven
Paljassofie schreef:naresha schreef:Jullie zijn echt enorm vooruit gegaan!
maar ik weet niet of ze drachtig is of gewoon een beetje dik, maar als ze
wat dunner zijn/worden gaat het onstpannen en actief gebruik van de achterhand
ook makkelijker dan hoeven ze niet een mega buik meet te slepen en te ondersteunen..
maar de progressie is er dus ga zo door!
eum, het is een ruinhij staat 24u per dag op een weide van 4ha = rond en gezond
![]()
heb ik dat verkeerd gelezen.. maar genoeg trainen en je hebt 'm zo strak;) naresha schreef:
Sorry...heb ik dat verkeerd gelezen.. maar genoeg trainen en je hebt 'm zo strak;)