Hier is hij! Nieuwe aanwinst Roco @ work!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Kathleen_vW

Re: Hier is hij! Nieuwe aanwinst Roco @ work!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-06 21:11

Bedankt voor de leuke (en snelle!) reacties Pling

@ sammie:44: Hij heeft inderdaad zijn oortjes naar achteren gedraait, maar ik denk niet dat het norsheid is Lachen Hij heeft ook dikwijls zijn oortjes erop staan. Hij is 9 jaar en heeft L2 gelopen. En die slof zit er inderdaad op omdat hij gek kan doen Tong uitsteken

@ BarbaLala, pharagirlke & Marigold: Kort in de hals ben ik het mee eens, maar ik rij hem even zo omdat hij heel gauw lang wil worden en in zijn eigen houding wil lopen. Verder train in de paarden thuis altijd wat dieper dan dat ze in de ring lopen Lachen

_Evelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 21:11

Gaaf beest zeg..! Haha!
Echt super foto`s Haha!

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 21:13

Ik vind jullie een leuke combi, erg fijn om te zijn dat de slof zo los hangt! Succes ermee..

Shattered

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 21:35

Prachtige fotos, erg mooi !! jullie zijn een leuke combi Haha!

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 21:47

wat is het ook een geweldig mooi paard Vingers aflikken

ziet er al goed uit hoor!
ga zo door Knipoog

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 21:49

Wat een heerlijk paard Kathleen! Kwijl
Veel succes nog met hem! De puntjes waar je op moet letten weet je zelf wel..

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 21:50

Kathleen_vW schreef:

@ sammie:44: Hij heeft inderdaad zijn oortjes naar achteren gedraait, maar ik denk niet dat het norsheid is Lachen Hij heeft ook dikwijls zijn oortjes erop staan. Hij is 9 jaar en heeft L2 gelopen. En die slof zit er inderdaad op omdat hij gek kan doen Tong uitsteken

@ BarbaLala, pharagirlke & Marigold: Kort in de hals ben ik het mee eens, maar ik rij hem even zo omdat hij heel gauw lang wil worden en in zijn eigen houding wil lopen. Verder train in de paarden thuis altijd wat dieper dan dat ze in de ring lopen Lachen

Hij is toch op Z1/2 niveau getraind?? *Of haal ik nu alweer iets door de war...*
Maar het ziet er wel netjes uit hoor(dit keer geen hele verslagen per foto Haha! ), hij mag wat meer spiertjes krijgen, maar voor de periode dat je hem op stal hebt, mag je zeker tevreden zijn denk ik. Veel plezier nog met m he! Lachen

Methodiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 22:03

Hij heeft een lief koppie Knipoog
Je ziet wel dat er een beetje pit in zit
maar dat kan je makkelijk aan. Nog heel veel
succes met hem.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 22:05

missmiekie schreef:
Kathleen_vW schreef:

Hij is toch op Z1/2 niveau getraind?? *Of haal ik nu alweer iets door de war...*
Maar het ziet er wel netjes uit hoor(dit keer geen hele verslagen per foto Haha! ), hij mag wat meer spiertjes krijgen, maar voor de periode dat je hem op stal hebt, mag je zeker tevreden zijn denk ik. Veel plezier nog met m he! Lachen

daarom hoeft hij het nog geen Z te lopen. Een van mijn pony's is nooit uitgebracht maar zou wel een M proef kunnen lopen. Lachen

Nilan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 22:06

Mooi paard heb je zeg!! Chique verschijnig!
Ik vind z'n hoofd erg mooi, zo fijntjes komt 't over.
Kan erg netjes lopen, fijn om naar te kijken, vast ook fijn om te rijden, haha!! Vork

Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 22:07

mooi paardje hoor en ook een mooi sjabrakje heb ik ook Haha!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 22:07

heeeejjj,wat leuk!!!

en wat een stoer paard...echt een heel gaaf beest!!!

heel veel plezier en succes met hem!!maar dat komt vast wel helemaal goed!!

GirlyMelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 22:08

Onwijs mooi paard !! en je rijd erg vriendelijk met de slof (Y) ga zo door !!

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 22:17

pharagirlke schreef:
missmiekie schreef:

daarom hoeft hij het nog geen Z te lopen. Een van mijn pony's is nooit uitgebracht maar zou wel een M proef kunnen lopen. Lachen

Hoho, rustig maar, het was gewoon een normale vraag hoor. En helemaal niet om iets te insinueren, beetje op een normale toon tegen mij aub. Lachen

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 22:24

Weet niet wat jij verstaat onder een opgejaagde Pharagirlke, maar dit is absoluut niet bijtend. De Lachen smiley gemist misschien? Knipoog

Overigens vraag ik me af waar jij het recht vandaan haalt om zo op mij te reageren wanneer de reactie overduidelijk bedoelt is om iets uit te leggen. Ten tweede reageer ik nog steeds zoals ik wil zolang deze manier beleefd is. En zie nergens in die zin een woord staan dat als onbeleefd opgevat kan worden. Dus ik zou het apprecieren als jíj op een normale toon reageerde op mij Knipoog
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 29-12-06 22:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-06 22:26

rustig jullie Tong uitsteken Hij heeft inderdaad L2 gelopen, maar kan al wat oefeningen van het Z. Iedereen bedankt voor de reacties Knipoog

Riss

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 22:26

Leuk paard hoor Lachen
lief koppie zit er op Vork

cijsalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 22:27

Wat een schitternd paard! Heel mooi, je zit er ook mooi op. Lachen Alleen foto 9 Knipoog (binnenhand)

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 22:28

pharagirlke schreef:
Weet niet wat jij verstaat onder een opgejaagde Pharagirlke, maar dit is absoluut niet bijtend. De Lachen smiley gemist misschien? Knipoog

Overigens vraag ik me af waar jij het recht vandaan haalt om zo op mij te reageren wanneer de reactie overduidelijk bedoelt is om iets uit te leggen. Ten tweede reageer ik nog steeds zoals ik wil zolang deze manier beleefd is.

Ik denk dat ik zelf genoeg ervaring heb om te weten dat een paard gestart kan zijn in de L, terwijl hij thuis Z niveau is, BV. Of dat je een paard gewoon kan trainen naar een niveau zonder hem te starten.. Haha! En daarnaast was mijn vraag gewoon puur naar Kate gericht, dus daar hoef jij niet op in te gaan(wat mij betreft). Haha!
Maar oke, bedankt voor de duidelijkheid Kate, had ik toch het goeie paard voor me.

Blackflag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 22:28

Hele leuke foto's Haha! Wat mag jij toch altijd op kwijlpaarden rijden xD

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 22:30

missmiekie schreef:
pharagirlke schreef:

Overigens vraag ik me af waar jij het recht vandaan haalt om zo op mij te reageren wanneer de reactie overduidelijk bedoelt is om iets uit te leggen. Ten tweede reageer ik nog steeds zoals ik wil zolang deze manier beleefd is.

Ik denk dat ik zelf genoeg ervaring heb om te weten dat een paard gestart kan zijn in de L, terwijl hij thuis Z niveau is, BV. Of dat je een paard gewoon kan trainen naar een niveau zonder hem te starten.. Haha! En daarnaast was mijn vraag gewoon puur naar Kate gericht, dus daar hoef jij niet op in te gaan(wat mij betreft). Haha!
Maar oke, bedankt voor de duidelijkheid Kate, had ik toch het goeie paard voor me.

In dat geval had je je vraag anders moeten vormen. Overigens nog zo iets; jij bepaalt ook niet waarop ik antwoord Knipoog Ik wilde alleen helpen. Ik kan overigens niet oordelen over jou ervaring van hieruit dus dat is voor mij geen argument.

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-06 22:31

meiden... hou het gezellig Schijnheilig

Eefke85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 22:32

catfight op een paardenforum haha

Het is een heel mooi beestje Kate! Het enige is idd die hals, maar dat heb je al uitgelegd en het neusje. Verder heerlijk om naar te kijken! Ga zo door!

elibeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 22:36

Hey Kate,

Wat heb je weer een knappe kerel gevonden. Jullie zullen vast een hoop plezier aan elkaar gaan hebben

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 22:37

Kathleen_vW schreef:
meiden... hou het gezellig Schijnheilig

Jazeker! Ik doe m'n best, ik reageerde ook eigenlijk heel positief(vind ik zelf Haha! ), maar gewoon met een vraag. Maar nog heel veel plezier met m he! Hopelijk gaat dit wel allemaal goed en heb je nu even geen (blessure)leed meer.