profiel moet nog ge-update worden 
de eigenaresse heeft uiteindelijk besloten hem zelf nog even aan te houden...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
profiel moet nog ge-update worden 

)
Wou je er dan mee gaan fokken met je merries?

mjaa,, zelf weten
Leer dat eens eerst en ga dan even jezelf ergens mee bemoeien over wat dat longeren betreft..
Zie het iedere keer in gedachten gebeuren als ik het lees..
Mooie merrie. Hopelijk komt alles goed met het veulen. En eum.. Die blauwe martingaal staat best leuk haha
Leuke tinker heb je!
Sita_ schreef:En nederlands is ook niet je sterkste punt he Rosalover..Leer dat eens eerst en ga dan even jezelf ergens mee bemoeien over wat dat longeren betreft..
Ik longeer ook nooit.. Als ik Amy wil vervelen of boos maken moet ik juist longeren.. Ze vind dr niks aan, en ik ook niet.. Zie het nut er niet van in..
Ik vind ook dat je leuk schrijft Frenia..Zie het iedere keer in gedachten gebeuren als ik het lees..
ik moest ff snel dus had ff geen zin dr in 
maar ik bedoel ook niet dat het slecht is wat ze deed maar gewoon niet handig enzo . . . verder ziet het er leuk uit hoor !
en suc6 verder
(heb het wel geweten maar ben het vergeten) (ze hebben er trouwens verder ook nooit opmerkingen op gegeven)
en even top topic: ik bedoelde het niet als kritiek enz.
(anders moet je niks op bokt plaatsen
)
). Het geeft toch aan dat Tinkerbell er kennlijk wel plezier in heeft eens gereden te worden, hoewel ze dat niet altijd toont...én dat ze zich goed voelt met haar nieuwe boomloze zadel 
overigens ook zonder eerst te longeren 

Tinkermuts schreef:En je hebt fok/recreatiemerries waarbij volgens mij bij jou niet 1e prioriteit het rijden is.
Ik denk dat velen van ons een tinker hebben (omdat we natuurlijk helemaal lijp v/h ras zijn) omdat oa dit ras over het algemeen er niet z'on probleem mee heeft om niet iedere dag aan het werk gezet te worden, dus als pennymeisjes het nodig vinden om van die aparte reacties te plaatsen moeten ze denk ik eens verder kijken als hun neus lang is en zich wat meer verdiepen in het ras de tinker/irish cob.
knappe dame is het toch