tAnkerbell had haar dagje wél...of juist niet...?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

frenia

Re: tAnkerbell had haar dagje wél...of juist niet...?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-06 16:12

profiel moet nog ge-update worden Verdrietig
de eigenaresse heeft uiteindelijk besloten hem zelf nog even aan te houden...

Siimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 16:14

Grappig paardje ,maar wat is dat voor en cap die je op hebt ??? Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

4_LIFE

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 16:18

Duivel
Laatst bijgewerkt door 4_LIFE op 29-12-06 16:19, in het totaal 1 keer bewerkt

frenia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-06 16:19

heb het even opgezocht omdat kennelijk iedereen steeds zo wild is van mijn cap Haha! Clown

merk is dus LAS
mijne is een ououououd model Knipoog Tong uitsteken
wordt gebruikt bij wielersport, endurance, cross, schaatsen, shorttrack,... (het merk dan, iedere sport zijn eigen modelletjes uiteraard Knipoog)

4_LIFE

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 16:20

Is wel een geweldig mooi paard! Ja

frenia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-06 16:22

ja he *LOL* Lovers

4_LIFE

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 16:25

Ik snap waarom je hem idd wou kopen! Kwijl Wou je er dan mee gaan fokken met je merries? Pling

paardje2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 16:30

wat kan jij leuk schrijven!!wel lief dat tinkerbel heeft gewacht tot jullie in de bak waren, zodat jij een zachte landingsbaan had Lachen

zomers staat mijn paard ook regelmatig weken achter elkaar op het land. vooral als het heel warm is. dan ga ik en mijzelf en mijn paard niet in het zweet jagen. nu rij ik wel 7 dagen in de week, omdat hij nu op stal staat tot april en daarna weer full time het land in!

en het is toch een fok/recreatie paardje. tot geen gp paard! lekker lol met je knol hoor!!

Ilsje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 16:35

Je rijd wel een paar keer op het verkeerde been licht moet je amars kijken op de foto's

frenia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-06 11:39

*gaat even kijken, gekkeils*

Ringetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 11:50

Wat een leuk verhaal er ook bij! Ziet er ook leuk uit hoor. Mooi paardje!

x_Jose

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 12:54

ja okee,, ik weet verder niks over het paard enz. maar toch is het niet handig om na 2,5 maand dr op te stappen. . . dan kun je verw88 dat zoiets gebeurd. . op les was dr ook een meisje die had een week niej gereden en is dr toen opgestapt nou die is dr ook lekker hard afgegooit Knipoog mjaa,, zelf weten Lachen

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 13:01

En nederlands is ook niet je sterkste punt he Rosalover.. Nagelbijten / Gniffelen Leer dat eens eerst en ga dan even jezelf ergens mee bemoeien over wat dat longeren betreft..

Ik longeer ook nooit.. Als ik Amy wil vervelen of boos maken moet ik juist longeren.. Ze vind dr niks aan, en ik ook niet.. Zie het nut er niet van in..

Ik vind ook dat je leuk schrijft Frenia.. Ja Zie het iedere keer in gedachten gebeuren als ik het lees.. Clown

Blue9

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 13:04

mss wat vaker rijden...

Ogrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 13:19

Inderdaad Frenia, ook ik heb je tekst gelezen. En het is mooi geschreven!:o
Lol met je knol, ja dat kan je wel zeggen Tong uitsteken Mooie merrie. Hopelijk komt alles goed met het veulen. En eum.. Die blauwe martingaal staat best leuk haha Lachen Leuke tinker heb je! Lachen

x_Jose

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 13:50

Sita_ schreef:
En nederlands is ook niet je sterkste punt he Rosalover.. Nagelbijten / Gniffelen Leer dat eens eerst en ga dan even jezelf ergens mee bemoeien over wat dat longeren betreft..

Ik longeer ook nooit.. Als ik Amy wil vervelen of boos maken moet ik juist longeren.. Ze vind dr niks aan, en ik ook niet.. Zie het nut er niet van in..

Ik vind ook dat je leuk schrijft Frenia.. Ja Zie het iedere keer in gedachten gebeuren als ik het lees.. Clown

lkkr boeiend of het nederlands klopt Tong uitsteken ik moest ff snel dus had ff geen zin dr in Tong uitsteken
mja jullie moeten het niet aanvallend opvatten,, ik zeg ook alleen maar wat ik er van denk. . . en een topic is om er wat over te zeggen,, en opmerkingen er over te geven enzo. . nja doe ik dat eens is t weer niej goewdd Tong uitsteken maar ik bedoel ook niet dat het slecht is wat ze deed maar gewoon niet handig enzo . . . verder ziet het er leuk uit hoor ! Lachen en suc6 verder Knipoog

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 13:52

Boeiend of niet, msn taal.. Dus alles met ff en j erachter geplakt is verboden op bokt..

x_Jose

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 13:59

owh oepss! Clown
dat wist ik niet Bloos! (heb het wel geweten maar ben het vergeten) (ze hebben er trouwens verder ook nooit opmerkingen op gegeven)
maar volgens mij ging het die andere niet om het msn taal maar om de fout van 'gegooit' enzo Tong uitsteken
noujaa, Bloos

x_Jose

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 15:06

maar ik vind het een beetje stom dat jullie in dit topic daarover gaan zeuren. . als je nog meer over me te zeuren hebt stuur je maar een pm Knipoog en even top topic: ik bedoelde het niet als kritiek enz. Lachen

frenia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-06 15:36

ik zag het ook niet als kritiek hoor rosalover, kan wel tegen een stootje Tong uitsteken (anders moet je niks op bokt plaatsen Rolleyes Nagelbijten / Gniffelen )

Uiteindelijk vond ik het erg leerrijk (hoewel ik dat op het moment zelf niet inzag Nagelbijten / Gniffelen ). Het geeft toch aan dat Tinkerbell er kennlijk wel plezier in heeft eens gereden te worden, hoewel ze dat niet altijd toont...én dat ze zich goed voelt met haar nieuwe boomloze zadel Ja
Dat ik dan de grond gekust heb, maakt me op zich niet zoveel uit, ben al vele malen harder gevallen...
Oa ook een keer doordat ze me in de les op een manegepony hebben gezet die 2 weken haar stal niet uitgeweest was... Clown overigens ook zonder eerst te longeren Tong uitsteken

Inmiddels is de martingaal overigens weer vervangen door een conventioneler model Tong uitsteken
Veulen ging gisterenavond ook nog geweldig te keer, dus daar lijkt me ook alles kids mee Ja

Bedankt overigens voor alle complimentjes ivm mijn schrijfstijl Bloos
Ik heb nog steeds ergens een half afgeschreven boek liggen dat op afwerking ligt te wachten...inmiddels al meer dan 2 jaar Bloos!
Ik moet me toch maar eens voornemen er werk van te maken Pling Hyper!

Maseike

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 20:24

Heej frenia Lachen

Leuke foto,s hoor vindt het een leuke tinker!!!

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 16:46

Hai Frenia,

Ik heb genoten van je verhaal en kostelijk gelachen, ik denk dat je zelf ook wel weet dat als je niet zo vaak rijd ze zich een beetje raar hihi kan gedragen, ach, en dat doen ze gerust ook als ze iedere dag gereden hebben.
En zo te lezen zie je er ook wel de humor van TB gekke actie in.

En je hebt fok/recreatiemerries waarbij volgens mij bij jou niet 1e prioriteit het rijden is.
Ik denk dat velen van ons een tinker hebben (omdat we natuurlijk helemaal lijp v/h ras zijn) omdat oa dit ras over het algemeen er niet z'on probleem mee heeft om niet iedere dag aan het werk gezet te worden, dus als pennymeisjes het nodig vinden om van die aparte reacties te plaatsen moeten ze denk ik eens verder kijken als hun neus lang is en zich wat meer verdiepen in het ras de tinker/irish cob.

Trice

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 17:16

Whahaha wat een geweldig verhaal & foto's! Haha!

Tinkermuts schreef:
En je hebt fok/recreatiemerries waarbij volgens mij bij jou niet 1e prioriteit het rijden is.
Ik denk dat velen van ons een tinker hebben (omdat we natuurlijk helemaal lijp v/h ras zijn) omdat oa dit ras over het algemeen er niet z'on probleem mee heeft om niet iedere dag aan het werk gezet te worden, dus als pennymeisjes het nodig vinden om van die aparte reacties te plaatsen moeten ze denk ik eens verder kijken als hun neus lang is en zich wat meer verdiepen in het ras de tinker/irish cob.

hihi, helemaal waar!
Plus dat ze SUPER VEELZIJDIG zijn!
Naast dressuur, springen, voor de kar, longeren,enz... zijn ze ook nog erg goed in Rodeo's geven! Nagelbijten / Gniffelen

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 17:33

Hahaha die Tinkerbell! Wat een grappenmaker zeg!
Tinkermuts haalt me de woorden uit m'n vingers, dus dat scheelt mij weer een heel getyp.

Verder ziet Tinkerbell er goed uit zeg! Ja knappe dame is het toch Lachen

frenia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-07 19:12

Thanks Haha! Haha!

idd tinkermuts Knipoog