Casmir op concour

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Susan_

Re: Casmir op concour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-06 08:10

Hij laat zich inderdaad niet altijd even makelijk bij elkaar rijden.
Hij word dat soms gewoon echt boos, komt hij een stukje omhoog 20 cm denk ik en dan gaat hij met hij hoofd slaan.

Hij is ook gewoon heel brutaal.

Plus een groot paard heeft ook zeker een jaar langer nodig, de laatste tijd kan ik wel zeggen dat hij voorruit gaat in positieve zin

LiinDseyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-06 08:17

ziet er leuk uit...
mooi paard ook.

Tyron

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-06 09:39

Ik heb die van mij pas met 4 1/2 ingereden en dat ging in het begin erg moeizaam. Hij heeft in het laatste jaar een echte groeispurt gehad, waardoor hij gwoon nog niet zo sterk was.
Maar nu gaat het echt super!
Komt met die van jou ook!!
Misschien is het niet alleen dat hij brutaal is maar heeft hij het op die momenten erg moeilijk en uit hij dat zo. Dat deed die van mij namelijk ook wel eens. Als hij het moeilijk kreeg dan kon hij erg vervelend worden.

Suprice

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-06 09:42

Ziet er goed uit! Mag ik vragen in welke kring je rijdt? Want volgens mij heb ik jou wel eens zien rijden, of ik zie je voor iemand anders aan Tong uitsteken

_Susan_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-06 10:03

Kring twente

_Susan_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-06 10:10

itisi73 schreef:
Ik heb die van mij pas met 4 1/2 ingereden en dat ging in het begin erg moeizaam. Hij heeft in het laatste jaar een echte groeispurt gehad, waardoor hij gwoon nog niet zo sterk was.
Maar nu gaat het echt super!
Komt met die van jou ook!!
Misschien is het niet alleen dat hij brutaal is maar heeft hij het op die momenten erg moeilijk en uit hij dat zo. Dat deed die van mij namelijk ook wel eens. Als hij het moeilijk kreeg dan kon hij erg vervelend worden.

Ja je hebt gelijk hij heeft op die momenten ook echt moeilijk.
Hij probeert erg zijn best te doen, maar jammer genoeg is hij niet een de slimsten (of doet zich dommer voor)
Als ik bijvoorbeeld schoudervoor ga oefenen doet hij het de ene dag echt foutloos en de volgende dag snapt hij er niets meer van en gaat dus met zijn hoofd slaan.
We zijn op dit moment erg bezig hem op eigen benen te laten lopen en dat vind hij echt heel moeilijk wat zich dus vaak op die manier uit.
Hij probeert altijd wel even of het ook niet hoeft dat bedoelde ik met brutaal en hij blijft hier heel lang in hangen voordat hij zich overgeeft.
Ik heb dan ook sterk het vermoeden dat hij laat is gecastereerd.

SummerRemedy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-06 13:35

Ik vind het er al best netjes uitzien hoor! En je hebt zeker een mooi paard Ja

_Susan_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-06 15:09

Dankje wel voor jullie reactie's