Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

. Niet altijd even makkelijk, en erg ellendig voor de blessure die ze hebben. Die van mij heeft een dikke kogel achter, en daarmee heb ik ook een paar dagen aan de hand gestapt. Alleen meneer staat dus echt wel op ontploffen nu...Het is dus een beetje dubbel, het liefst zou ik hem even longeren van te voren. Maar dat is niet echt bevordelijk. Maar als hij ontiegelijk uit zn plaat gaat ook niet...
voor hem en voor mij niet
.
knap dat je bleef zitten
Wat een sprongen. Diep respect dat ze er op blijft zitten.
Hoe herkenbaar
Echt super grappig filmpje, en dit soort dingen zijn gewoon niet te voorkomen.. hoop dat zn pees goed is gegaan.
vincent_1984 schreef:ik vraag me nog steeds af waarom je eraf springt? zo leer je hem dit gedrag iig niet af.!
Mooi paard ook!
'
..
Cheeka is ook erg blij dat ze weer aan het werk mag, mag en voorlopig nog niet op van zuslief 
vincent_1984 schreef:ik vraag me nog steeds af waarom je eraf springt? zo leer je hem dit gedrag iig niet af.!
Lia_ schreef:Waarom ging hij nu zo opeens uit z'n plaat
Gebeurde er wat achter die deuren of was het zomaar vanuit het niets?
Ik heb er ook zo een staan, maar die begint alweer aardig braaf te worden nu, iig weer bijna net zo braaf als voor de blessure. (was altijd al een aparte
)