Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
esmir schreef:haha, weet je , ik zou er nooit voor kiezen, maar ik heb nooit een uitleg gehoord van iemand die (fanatiek) met een slofteugel rijd. ik vond dit wel duidelijk. maar zou er zelf nogsteeds niet voor kiezen.
revanche_04 schreef:laag en lang
Barmat schreef:In ieder geval noooooit lang!!! Ik houd mij liever bezig met verzamelen en rechtrichten, dat lukt imo niet met een lang (en dus uit elkaar lopend) paard.
Barmat schreef:In ieder geval noooooit lang!!! Ik houd mij liever bezig met verzamelen en rechtrichten, dat lukt imo niet met een lang (en dus uit elkaar lopend) paard.
Norway_girl schreef:Laag diep en dragend. Zo train ik. Als er een wedstrijd op komst is gaat hij de lucht in
Amberr_ schreef:Norway_girl schreef:Laag diep en dragend. Zo train ik. Als er een wedstrijd op komst is gaat hij de lucht in
als je je paard tijdens het trainen altijd laag diep en dragend laat lopen, heb je dan tijdens de wedstrijden geen moeite met hem meer "opgericht" te laten lopen?
zelf begin ik meestal eerst laag, diep (niet hoofd tussen voorbenen hoor!), maar daarna toch wel meer gaan verzamelen, zodat die z'n achterhand goed gaat gebruiken (en dus niet zo uit elkaar loopt). zo oefen ik ook m'n oefeningen. wel doe ik tijdens het losrijden inbuigen terwijl ze laag loopt met d'r hoofd.
ik had eerst een instructeur die het voorl op het lage diepe had, maar toen kreeg ikzelf probleemen tijdens de wedstrijden, aangezien me paardje gewend was geraakt aan het laag&diep.