succes in de Z
ik vind die 2e foto juist heel mooi
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

just_bassie schreef:haha hey jij ook hier...tja mijn grote stoere kerel met zn hele kleine hartje
ik heb hem maandag mee gehad voor de M jury cursus en hij heeft
zich heel netjes gedragen!jah de springpalen waren nog wel erg eng
maar we reden een nette proef en kregen van meneer kloosterboer zelfs
nog 182 punten!![]()
hij vind het nu weer erg leuk om te gaan rijden![]()
heb dit weekend trouwens nix meer...jij nog wel?
.
Je ziet echt op de foto´s dat je plezier in hem hebt, plezier met paardrijden!
Veel succes met de wedstrijden en laat ons nog vaker genieten met foto´s van jullie twee! Citaat:Ja ik ga zaterdag naar t`zandt. Hoop dat hij een beetje zijn best gaat doen.
Mooi dat hij zijn best heeft gedaan. ik ga zo naar springles is alweer 3 weken geleden. Ik hoop dat hij beter zijn best doet als gisteren. Gis mocht hij even vrijspringen een balk drwars door midden.
Maar in de M moet je je puntjes ook wel halen
Citaat:Zow wat een leuk paardje. weer een totaal andere flemmingh dan Umara:0
Wat zit er achter moeder?
saden schreef:Daar heb je die rare vos die overal bang voor is...
Gaat het nu al weer een beetje beter? Ik zie je maandag wel weer. Moet je nog weg vant weekend??
Ik las je eerste zin en dacht 'oooooh wat zeg jij nou?
'
Citaat:daar heb je die rare vos weer
Citaat:Ik las je eerste zin en dacht 'oooooh wat zeg jij nou?
haha soms dan is ie ook wel een beetje raar
pharagirlke schreef:saden schreef:Daar heb je die rare vos die overal bang voor is...
Gaat het nu al weer een beetje beter? Ik zie je maandag wel weer. Moet je nog weg vant weekend??
Ik las je eerste zin en dacht 'oooooh wat zeg jij nou?
'

Ik heb het natuurlijk ook al achter de rug. Hakken laag en probeer je tenen naar binnen te duwen (krijg je teen-pijn van..maarja :p ) Het is opbouwende kritiek, maar toch vind ik jullie en prachtig stel. Trouwens, niemand is perfect hoor
Succes ermee, Z1 zal jullie denk ik zeker lukken.
)