die mocht zeker op mijn merrie als ik er 1 had! Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
die mocht zeker op mijn merrie als ik er 1 had! 

Woest schreef:Ik snap niet dat hij zo "traag" lijkt te bewegen en toch zo snel gaat, juistalsof zijn hoeven vol springveertjes zitten en hij lijkt te zweven
levi schreef:Marjolein, op naar de volgende ronde
Jullie maken het wel steeds moeilijker om een hengst voor Neronelja te kiezen![]()

Prachtige kleur en geweldige gangen, hij loopt echt heel mooi! Heel veelbelovend, wees maar trots op hem!
Cristina schreef:Ohhh please ..Marjolein88 ,heb jij de uitslagen voor mij van de HK ?? Of weet jij of Parino B door is???
marjolein88 schreef:levi schreef:Marjolein, op naar de volgende ronde
Jullie maken het wel steeds moeilijker om een hengst voor Neronelja te kiezen![]()
Hahaha ja idd Hermione !
heb je al een idee:P?
Woest schreef:Ik snap niet dat hij zo "traag" lijkt te bewegen en toch zo snel gaat, juistalsof zijn hoeven vol springveertjes zitten en hij lijkt te zweven
Echt zo van 'hier ben ik dan '
Ik had een paar pics gemaakt van het springen, maar toen was het toestel vol en had ik die weer verwijderd maar ik vond hem G E W E L D I G
Met dat ie door is naar 2de bezichtiging.

!! Cristina schreef:Di Caprio is ook toppie hoor.....maar deze "goudvink" heeft mijn hart veroverd ! Thanks Marjolein voor de "uitslag". Ik zeg mijn lidmaatschap op bij het NRPS als ze die goudvink niet goedkeuren![]()
![]()
!!
sophie_kurk schreef:Wauw haha, echt een onwijs gaaf dier, en idd een heel volwassen uitstraling al voor 2,5 jaar. Waarom hebben jullie die andere niet ook meegenomen, of is dat niet mogelijk volgens de regels?
)
succes by de volgende bezichtiging!
Kan ook uitstekend lopen !