Me & Kim @ dressuurwork.. Nistelrode 3 december

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Ananas_

Re: Me & Kim @ dressuurwork.. Nistelrode 3 december

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 01:30

CarpeDiem schreef:
Anne, ga nu jouw topic zoeken Haha!

Ha ha veel succes OK dan! Tong uitsteken

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 09:40

het ziet er netjes uit angela.. inderdaad de punten die jezelf al gaf.. wel jammer dat het zo laag gejureerd was.. anders hadden we allebij wel een wp gehad Knipoog

Ludora

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 10:30

Ziet er netjes uit !!! Het geeft een rustig beeld in totaal. Idd je moet vooral wat rechter gaan zitten, maar jij bent natuurlijk niet voor niets een crossmonster Haha! Haha!

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 11:14

Hé CD, zo kende ik jullie nog niet! Mooie foto's zeg! Ik weet natuurlijk niet hoe het er "live" uitzag, maar ik snap niet dat je met dat beeld in de B niet veel meer punten had! Pas maar op, straks word je nog een dressuurruiter! Knipoog

Heel veel plezier dit weekend hè!
*Gaat balen dat ze er niet bij kan zijn ivm kringfinale dressuur...... Boos!

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-06 14:10

allemaal bedankt!

@ ludora, tja crossmonster zijn en blijven we Tong uitsteken
@ SGWOllie, jammer dat je er niet bij bent! Kim wou Ollie wel weer een keer zien! Ze vroeg me van de week nog naar die knappe schimmel Haha!

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 20:04

heej,

sziet er goed uit probeer alleen je handen wat rectop te houden..

angela333

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 21:20

Hey waarom wist ik niets van dit topic??? Tong uitsteken
Had de foto's toch al gezien hihi.

En dit weekend ga ik het beroemde paard zonder staart wrsch meeten hihi. Haha!

sammie_44

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 21:58

Leuk beestje, erg jammer van die staart, het staart maakt naar mijn idee altijd het paard Haha!..
Jammer dat je zo weinig punten kreeg voor een proef die nar jou idee lekker ging, misschien wel een beetje te lekker, want op de meeste foto's loopt ie niet actief, en komt de achterhand er dus nauwelijks bij. Op 2 foto's na dan, waar ie zn achterhand juist wel erg goed gebruikt!
Mooie hals Lachen

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-06 22:06

@ Sammie, daar ben ik het dan weer niet mee eens. Ik vind haar juist heel actief lopen van achteruit.
Kim is niet bergopwaarts gebouwd, en zal dus ook nooit super bergopwaarts lopen. Bovendien praten we hier over een B proef, waarbij een paard netjes in aanleuning moet lopen, ontspannen moet zijn, maar draagkracht van achteruit nog niet het allerbelangrijkste is.
En wat betreft een staart.. Tja, t is maar een staart.. En het laatste waarop ik een paard zou laten staan of zou uitzoeken.

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 09:48

je zegt wel de staart maakt het paard.. maar dat klopt hier in dit geval helemaal! past volgens mij best goed bij kim ofniet angela? Lachen

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 10:34

is er niet genoeg haar over om er een nep-staart in de hangen? een merrie bij ons op stal had ook geen staarthaar, erger nog ze had helemaal geen staart meer, was net een belg met zo'n knotje op de kont, daar hebben ze voor de wedstrijd ook wel eens een nep-staart ingehangen...

verder vind ik het er best netjes uitzien, de aandachtspuntjes geef je zelf al aan.
ik zeg altijd dat als je weet wat je verbeterpunten zijn dat je dan al halverwege het verbeteren bent, want als je het zelf niet eens weet hoe moet je jezelf dan verbeteren...?

sammie_44

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 17:55

Oke, dat hij niet zich zo hoeft te dragen als in een Z proef betekent dat niet dat hij niet actief hoeft te zijn vanuit de achterhand (is hij wel erg goed op de laatste foto's hoor!) Alles begint pas wanneer je een paard hebt met een actieve achterhand, dat die niet zo sterk is maakt niet uit, als het maar gewoon actief is, dan pas krijg je ook de gedragenheid en de oprichting en als je straks in de L komt, goed kan gaan wijken!

Veel succeser verder mee Lachen

(Heb ook ff in je profiel gespiekt: Erg leuk veulen! Helemaal mijn smaak, die hond van je lijkt qua hoofd helemaal op de mijne Tong uitsteken)

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-06 18:00

Kim heeft weleens ooit een nep staart gehad toen ze naar een keuring ging. Tuurlijk zag ze er toen meer 'af' uit. Maar omdat ze nu weer dragend is, en met crossen en springen geen staart best wel makkelijk is *en met bandageren, en transportbeschermers* doen we voorlopig niet meer zoveel moeite voor haar staart.
Wie weet als we nog ooit hoger komen in de dressuur dat ik een sponser vind die me een staart kado doet Haha!

@ sammie: Ik snap goed wat je bedoeld, Maar voor een paard dat een jaar geleden niet met een losse teugel kon draven / galopperen vind ik dit een mooie actieve achterhand. Kim is nu eenmaal een springpaard, dus we moeten gewoon roeien met de riemen die we hebben!

sammie_44

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 18:03

Maar dat vertel je er niet bij Knipoog, heb er verder ook niets op aan te merken Lachen

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-06 18:57

Nee, vond dat niet noodzakelijk, omdat naar mijn mening het achterhand gebruik meer dan voldoende was Haha!

Bedankt voor je commentaar!

miekske

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 20:23

Hey.. ziet er heel goed uit.. Knipoog
Had ik nou ook maar aan die wedstrijd meegedaan had ik ook nog een beetje mooie rijfoto's.. Tong uitsteken

9moonlight9

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 20:28

Wauw wat een ontzettend leif hoofdje heeft jou poaardje zeg Lovers