Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Il0na schreef:Wat gaaf zeg!
Die meiden gewoon gek doen zonder zadel en nog blijven
zitten ook..
Leuk van die verzorgstertjes!
Sily schreef:Hannah hij is wel gewoon in en doorgereden door een groter meisje, die bleef al met moeite zitten als hij uit zijn panty ging, en dat vind ikzelf toch wel 1 van de beste optie, het ziet er een tijdje niet uit, maar uiteindelijk komt er dus toch passend resultaat van
Ineke2 schreef:Geweldige foto's Sil, wat is het toch een gigantische donder
Super lief die foto's! Laatste is idd erg gaaf. Doet mij ook wel beetje denken aan vroeger, hoewel ik tot voor kort ook nog wel is op een grote Shet reed hoor
Blauw staat hem echt leuk trouwens!
Of haar pony is net zo eigenwijs als die van jou...dat zou het ook nog kunnen zijn
Nee joh, ligt gewoon aan die pony's (Shetlanders eigen he en Beer heeft gewoon te veel met Shetjes opgetrokken
) Whahaha, nee ze ziet d'r ook wel lekker eigenwijs uit hoor dus geloof je meteen!
_Lotjuh_ schreef:IK EIGENWIJS?Nee joh, ligt gewoon aan die pony's (Shetlanders eigen he en Beer heeft gewoon te veel met Shetjes opgetrokken
) Whahaha, nee ze ziet d'r ook wel lekker eigenwijs uit hoor dus geloof je meteen!