foto's vuurshow

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Trea

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 13:01

dankjewel Maike, Linda en Danielle in het vertrouwen in mij dat ik alleen het beste met Bon voor heb en ik niet allleen maar ook zeker Danielle die dit bit gebruiken onder goede begeleiding en op aanraden van zeer goeie trainster oa Marianne Scherps!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig

FotoDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 13:24

Katingka schreef:
Hoi "Arnolda"

Volgens mij ben jij diegene die tegen mij zei dat er bloed uit mijn paard zijn mond kwam, en inderdaad, er kwam wat bloed uit, waar ik dus direct de oorzaak van gezocht heb, en wat denk je, mijn tinkertje had op haar tong gebeten, vooraan in haar mond, dus dit kwam niet van het bit. Kan gebeuren lijkt mij.
Ik heb er niet zonder rede een pessoa in hangen en dit is een wel overwogen keuze geweest. Het is ook het enige "hulpmiddel" wat ik eraan heb zitten, ik rijd zonder sporen en zonder zweep. Mijn tinker kent haar eigen krachten zeer goed, en als ik haar niet op tijd kan corrigeren dan knijpt ze hem er tussen uit met alle gevolgen van dien. Dit zijn dingen die niet kunnen/mogen gebeuren op bijv een show omdat je er mensen mee in gevaar brengt.

Voor de mensen die dit forum runnen, sorry dat ik zo off topic ging, maar wou even mijn reactie geven.

groetjes Danielle

Sorry Danielle je maakt hier een grote vergissing!
Want ik Monique Varekamp ben niet Arnalda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zo als de waard is vertrouwd hij zijn gasten Danielle Slobbe!
Je hebt een erg nagtieve instelling naar mij toe, en dat verklaart je reactie!
Ik zal me nooit negatief uitlaten over andere ruiters, buiten of binnen het show team.
Maar heel hartelijk bedankt weer...............................
Ik ben met hele andere dingen bezig en ik heb geen tijd om mezelf te verlagen tot dit soort discussie's...

Monique Varekamp

FotoDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 13:26

SuperQuinta schreef:
ach ja we kunnen maar beter ophouden want, niet iedereen rijdt even goed en bij de tinkershow zijn er meer dingen geweest en het valt me op dat je daar niets over zegt b.v. het scherpe bit van de westernact waar ik veel mensen over hoorde, of de kunstjes waar de zweeptikken steeds harder gingen........ dus zeg maar meteen alles wat je niet goed vind dan kunnen we nu ophouden.

Ook jij verlaagt je enorm Maike, maar dat wist ik al lang en jaloerzie is een hele negatieve eigenschap!

succes verder

Monique

ps: ik heb de hele vuur show niet gezien overgens! Ik was heerlijk bij mijn tinkertje bij de traillers!!!!!!!!!!!!!!!

FotoDesign

wat ik nog te zeggen heb...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 14:12

Ik vond de laatste Tinkershow geweldig gaan! Als je je bedenkt dat deze mensen niet geoefend hebben, en zelf Leon die spontaan even mee deed.Fantastisch vind ik dat!
Het eerste stukje van Marielle en Mike en Bonnie en Dublin vond ik bijzonder goed! Vooral bij de tweede show samen op een verhoging en op de paarden gaan staan GEWELDIG KNAP...KLAP KLAP KLAP...ENZ
Danielle reed bijzonder goed deze keer, en dat gaat wel lukken, wel jammer van het pasowa bit iedereen heeft daar zijn eigen mening over, zo heb ik ook de mijne, maar tegenwoordig mag je niet meer voor je mening uitkomen. Daarom laat ik mijn mening even achter wege, mensen halen opbouwende krietiek en negatieve kritiek graag doorelkaar.

Van Riccardo was het ook bijzonder knap wat hij voor de eerste keer deed! Dat daarover mensen jaloers zijn is hun probleem! Frusty Die hebben nog een hele weg te gaan.

De vuur show tja ik heb hem niet gezien, dus ik kan er niks over vertellen.

Monique

SuperQuinta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-02 14:16

beste Monique,

als je mijn reactie eens goed leest zie je dat niet ik maar mensen om mij heen die reactie gaven,net als bij Arnolda. Dus wat je met de opmerking over jaloerzie bedoeld?? ik gun iedereen al het geluk van de wereld dus als jij nu shows gaat rijden wens ik dat jou ook.

groetjes maike

FotoDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 14:27

SuperQuinta schreef:
beste Monique,

als je mijn reactie eens goed leest zie je dat niet ik maar mensen om mij heen die reactie gaven,net als bij Arnolda. Dus wat je met de opmerking over jaloerzie bedoeld?? ik gun iedereen al het geluk van de wereld dus als jij nu shows gaat rijden wens ik dat jou ook.

groetjes maike

De beste stuurlui staan altijd aan wal........

monique

benneton

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 21:54

hoi,

w8 ff ik volg ut niet meer, heeft Leon in de 2e show meegereden?

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 22:07

benneton schreef:
hoi,

w8 ff ik volg ut niet meer, heeft Leon in de 2e show meegereden?

ja, wist je dat niet dan??

Gr Linda
Laatst bijgewerkt door liberty op 08-08-02 17:11, in het totaal 1 keer bewerkt

michel

vuurshow

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 13:37

Ik heb de vuurshow ook gezien, en ik vond hem ontzettend mooi. Erg knap wat dat meisje liet zien op haar paardje. En dan nog zonder hoofdstel en zadel rijden, het was een genot om naar te kijken. Ook vond ik die man met het karretje leuk om te zien, knap wat hij doet. Springen met een kar, wauw, ik had er graag bijgezeten. En dan die man met een bont paard erbij was een leuk contrast. Ik hoorde later van iemand uit het publiek dat het voor hem de eerste keer was. Erg goed gedaan.

Michel

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 16:31

tinkernikky schreef:
Ik zal me nooit negatief uitlaten over andere ruiters, buiten of binnen het show team.

Monique Varekamp

???

HHD_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 17:37

Misschien een idee voor een nieuw forum : De Tinkereigenaren en hun discussies over hun showteam(s) ???? Lips are sealed

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 17:41

van mij mag het ook wel via PB, ook geen moeite mee. Een apart forum is weer teveel van t goede denk ik Knipoog Haha!
jammer dat dit topic hierdoor verpest moet worden....

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-02 09:31

Graag even weer on topic. Geen discussies over bitten e.d. in een foto-topic, die zaken kunnen prima via PB.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-02 11:54

Ik wil even reageren op het feit dat er diverse keren is gezegd dat iemand zonder hoofdstel rijd. OK er zit dan geen hoofdstel om het hoofd, maar het paard heeft wel degelijk een bit in zijn mond (waarschijnlijk een meroth) en de ruiter houdt duidelijk teugels vast. Wat is er dus op deze manier zo moeilijk aan zonder hoofdstel rijden ???
Rijdt een paard eens alleen op je zit en benen en evt. stemhulpen, zonder gebruik te maken van bit/teugels. Dan ben je pas met iets bijzonders bezig.

HHD_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-02 15:31

Ik heb Marianne verschillende keren zien rijden zonder hoofdstel en dan zat er ook geen bit in Rudi's mond. Ze heeft dan wel een touw om zijn hals hangen, zodat ze hem rijdt op druk van de buiten"teugel". Ik vind deze foto's te onduidelijk om te zeggen of er een bit in hangt, maar zoals ik haar o.a. bij Paard en Koets heb zien rijden, zat er geen bit in.

SuperQuinta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-02 16:03

Sugarmiss schreef:
Ik wil even reageren op het feit dat er diverse keren is gezegd dat iemand zonder hoofdstel rijd. OK er zit dan geen hoofdstel om het hoofd, maar het paard heeft wel degelijk een bit in zijn mond (waarschijnlijk een meroth) en de ruiter houdt duidelijk teugels vast. Wat is er dus op deze manier zo moeilijk aan zonder hoofdstel rijden ???
Rijdt een paard eens alleen op je zit en benen en evt. stemhulpen, zonder gebruik te maken van bit/teugels. Dan ben je pas met iets bijzonders bezig.

ze had geen hoofdstel om hoor, ze had een lintje om zijn nek om vast te houden maar geen bit.

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-02 16:48

Ik heb hun ook gezien bij indoor zeeland gloof ik