Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
JoyCiej007 schreef:In één woord: WAUW!!! Echt helemaal geweldig, die súperlange, golvende manen, voor iedereen echt dé ultieme penny-droomIk ben bijna geneigd om te vragen waar je die 'extensions' vandaan hebt
Heel mooi! Over het algemeen heb ik het niet zo op haflingers, maar zo'n mooi luxe type als deze, prachtig! Loopt ook zeer netjes
Just_Me schreef:JoyCiej007 schreef:In één woord: WAUW!!! Echt helemaal geweldig, die súperlange, golvende manen, voor iedereen echt dé ultieme penny-droomIk ben bijna geneigd om te vragen waar je die 'extensions' vandaan hebt
Heel mooi! Over het algemeen heb ik het niet zo op haflingers, maar zo'n mooi luxe type als deze, prachtig! Loopt ook zeer netjes
Hehe, laat dat luxe maar weg (sorry Anous) http://www.mijnalbum.nl/Foto=TTLM8RBC Hier staat ze naast mijn haf.
Leuke foto's hoor! Maar ik vind met manen vast net wat mooier![]()
Groetjes Thari
Nouks schreef:Wow, wat een vertrouwen heb je dan in de ruiter als je als paard met zulke manen gewoon stom doorloopt
(Kan me niet voorstellen dat 'ie zo veel ziet)
Gaaf hoor!