Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Zijn nu bezig een team samen te stellen dus misschien gaan wij ook wel ooit wedstrijden doen, ik vind het in ieder geval super leuk om te doen:P Waar trainen jullie en spelen jullie wedstrijden?
!
Vind het er goed uitzien,

.
Sommige van onze Franse Polocrosse tegenstanders spelen ook horseball

maar ik twijfelde over jouw zadel (dus vandaar dat ik maar type zei, wist neit of het vz of spring was). Maar goed indien je een vz zadel hebt, is een spring zadel toch beter: kun je de beugels korter doen en nog hoger uit het zadel komen om de bal uit de lucht te halen. 

Nog nooit van de sport gehoord maart ziet er wel gaaf uit
dacht dat je viel die tweede foto, maar moest even beter kijken
Welshcobfan schreef:Ik weet met welke type zadels horseball gespeeld wordenmaar ik twijfelde over jouw zadel (dus vandaar dat ik maar type zei, wist neit of het vz of spring was). Maar goed indien je een vz zadel hebt, is een spring zadel toch beter: kun je de beugels korter doen en nog hoger uit het zadel komen om de bal uit de lucht te halen.
. Spring zadel lijkt mij ook beter maar die heb ik niet
zou ook echt zoo graag horseballen, maar hier in de buurt ken ik echt geen enkel team
ogja, dankzij jou kan ik toch een beetje meegenieten van de sport

Wirobelgje schreef:leuke toffe fjord heb je
ik denk dat ik wel kan gaan hangen om de bal op te rapen maar ik geraak nooit van mijn leven terug op het zadel denk ik:D
horseball zal wel erg leuk maar super vermoeiend zijn zeker?
die opraapriem, hoe zit die precies vast? aan de stijgbeugels, dus gewoon een leren riem van stijgbeugel naar stijbeugel?
ik snap het niet echt
Wirobelgje schreef:leuke toffe fjord heb je
ik denk dat ik wel kan gaan hangen om de bal op te rapen maar ik geraak nooit van mijn leven terug op het zadel denk ik:D
horseball zal wel erg leuk maar super vermoeiend zijn zeker?
die opraapriem, hoe zit die precies vast? aan de stijgbeugels, dus gewoon een leren riem van stijgbeugel naar stijbeugel?
ik snap het niet echt