Bedankt allemaal 
Marigold:
Klopt
Teugels niet zo zeer losser, maar wel wat meer naar voren geven dat Fleur de ruimte heeft. Maar dit is pas de 6e? keer dat Laura met Fleur springt (uberhaupt dat Laura springt ongeveer). Dus komt helemaal goed straks
.
Laatste keer thuis oefenen ging het al beter, nu is het even weer op nieuw spannend op een vreemde plaats denk ik 
Nimber:
Met die 'bollies' is een goed zadel vinden een ramp 
Dit zadel lag in het begin heel goed, maar nu ze lekker wat spieren krijgt op de rug ed is het niet meer ideaal
Melanie5:
Is goed hoor

Maxilover:
Dat zie ik niet zo eigenlijk? Beugels waren 2 korter dan de dressuurmaat. 1tje korter zou nog wel kunnen maar imo niet direct noodzakelijk/storend?
Moowsy/Caramelfreak:
Irl lijken ze totaal niet op elkaar
. Wat dat betreft zijn Pink en Fleur meer vergelijkbaar (totaal niet qua uiterlijk maar wel qua karacter, precies hetgene wat me zo aanspreekt in hun 2...
)
Carlolover:
Ze zag een hindernis en was niet meer te houden. En dat lag niet aan Laura want ik zat er eerst zelf op. Ze trekt vreselijk op de hindernissen aan en is dan niet meer te houden
. Ook in de grote bak was alles vreselijk spannend en zagen de huppeltjes en het snuivende koppie er erg lachwekkend uit. 
Laura:
Ik vind je foto op de 4na laatste foto juist heel grappig
.